(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YA BENİ ÇAĞIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YA BENİ ÇAĞIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dün Ali Ekber Çiçek ozanımızın gidişinin yıl dönümüydü, siteye anısına saygı formu açtım, katılımcı sayısını gör bi hele ozanfeyzim ve anla, değer ne kadar veriliyor, gerçi ölçü olmaz burdaki forum, bilirim yüzlerce can onu ve diğer ozanlarımızı saygıyla minnetle özlemle anar ve arar.
Döküverdim içimi sayfanda, içlendim zira ozana ve ozanlığa dilde sahip olanla,r özde sahip çıkamayanlar, çıkmak istemeyenler rahatsız etti.
O güzel yüreğindekileri burada bizlerle paylaştığın için çok teşekkür ederim sevgili Hülya. Yüreğine sağlık. Biz de dün ozanlar derneğinde o ölümsüz üstadı anma toplantısı düzenlemiştik. Düşüncelerine tüm kalbimle katılıyorum. Gerçekten üzücü bir olay. Gerçi ben fazla pc başında olamadığım için o forumu görmedim. Duyarlılığın için de ayrıca teşekkür ederim. Sağol, varol. Selam ve sevgilerimle...
feyzi hocam mrb gerçekten sana yakışır içtenlikte güzel bir şiir emek veren yüreğine sağlık diyorum.mükemmel bir anlatım kelimeler kayıp gidiyor dilimden.saygılarımla.görüşmek dileğiyle.