(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖYLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖYLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan olan ve ben gerçek anlamda insanım diyen tüm yürekler zamansız solan güle, daliında kuruyan dala, sokakta aç kalana, kimsesiz ve yetim olana, alimim diye ortada gezene, yurdundan uzak kalana, özlem ve hasret çekene v.s üzülmez mi? Elbette ki üzülür. Çünkü onun yüreği insanlık sevgisi ile doludur değil mi?
Çok güzel bir sorgulama idi. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
üzülmemmi üstadım üzülmemmi!! bir çocuk ağladığında üzülmemmi!! bir yetim ,öksüz, kimsesiz ağladığında üzülmemmi!! bu vatanda düşene ağlammamı can üstad öyle bir ağlarımki canım acır kaleminize dizelerinize emeğenize sağlık saygılarımla
Yazılarınızdaki insani değerlere verdiğiniz önemden dolayı takdir ediyorumdum sizi ayrıca insanın içinde olduğu tabiat, toplumsal yaralarımıza da gösterdiğiniz hassasiyetten dolayı kutlarım. Böyle bir yürek karıncayı da sever, dağı denizi de insanı da... Başarılarınızın devamını dilerim değerli kardeşim. Saygılarımla...
Her halukarda güzel....AMA İlimsiz alimlere, Faydasız talimlere, Dertli muallimlere, Üzülmez misin söyle! ŞİİRİN TACI BU OLMUŞ BENCE.El ve yüreğinize sağlık.
Saygılar sunarım.