sayfalarım dolup dolup taştı bak eğer, yakacaksan bunları önce oku da, sonra yak... mısra, mısra şiirlerle geldim bak bir bir soracaksan bunları bir kenara atmaksa niyetin yine de, okumanı isterim dilersen, sonra at... bence, yıllarımız boşa gitmedi belki bu sevdaya, bir ömöür yetmedi... nisan yağmuru gibi gözlerdeki yaşlar, bir bir çiledi... benim için bal kaymak, zavallı aşkım, senin için çileydi... bileydi gönlüm, bu sonucu bileydi keşke seni, çok önceden sileydi... eller yerine bu kollar seni saraydı... Olaydı, her şey kolay olaydı işte o zaman bu gönlüm senin için ahnirette de yanaydı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİMDİ VEDA ZAMANI ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİMDİ VEDA ZAMANI ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM.. KALEMİNİZ YİNE KAĞITLARIN ÜZERİNDE HÜZÜNLE DANS ETMİŞ.. VE HER FİGÜRDE BİN DAMLA GÖZYAŞI HECELERİNİZE SAKLANMIŞ.. İZLERİ TAKİP EDE EDE OKUDUM.. TEBRİKLER... YÜREK SESİNİZ DAİM OLSUN ŞAİRİM...
Sevgili dost, şairim, güzel arkadaşım Ecedemet,güzel yorumlarınızla hem sayfama hem de yüreğime renk kattınız.Diyebilirim ki yüreğimin karan gecesine ay gibi doğdunuz.Umutsuzlukla geçen ömrüme güneş gibi doğdunuz.Teşekkür ederim.Yorumunuz bana onur ve gurur verdi.Her zaman beklerim.Sevgilerimle.
KALEMİNİZ YİNE KAĞITLARIN ÜZERİNDE HÜZÜNLE DANS ETMİŞ..
VE HER FİGÜRDE BİN DAMLA GÖZYAŞI HECELERİNİZE SAKLANMIŞ..
İZLERİ TAKİP EDE EDE OKUDUM..
TEBRİKLER...
YÜREK SESİNİZ DAİM OLSUN ŞAİRİM...
EN DERİN SEVGİ SELAM VE SAYGILARIMLA...