İçime işledim varlığını nakış, nakış Beni yakıp kül ederdi, senden gelen bakış Bir başka âleme dalardım hayal ederken Bu ömür hiç dolmasın, veda olmasın erken.
Bal yapan arı gibi, taşıdım çiçek özü Seni aradım kırlarda, görmezken göz gözü Papatyalar alabildiğine uzanır ak Sevgilim aralarında, pembe gül olmuş bak.
Doğal hayat, doğal aşklar ile bulur mana Ben toprak, sen suyumsun, içeyim kana, kana Dağlar ovalar, manzara içinde birer neden Toprak alana dek, fedadır sana bu beden.
Al götür, tüm ne varsa benden yana alacak Haykırdığım aşk sözüm, kulaklarda kalacak Her baharda yeşeren, bizim sevgimiz olsun Dört mevsim dönerken, hayat yeniden aşk dolsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat Yeniden Aşk Dolsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat Yeniden Aşk Dolsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğal hayat, doğal aşklar ile bulur mana Ben toprak, sen suyumsun, içeyim kana, kana Dağlar ovalar, manzara içinde birer neden Toprak alana dek, fedadır sana bu beden.
Şair arkadaşımdan içli dizeler. Kutlarım kaleminizi. Sağlıcakla kalınız...
Bal yapan arı gibi, taşıdım çiçek özü Seni aradım kırlarda, görmezken göz gözü Papatyalar alabildiğine uzanır ak Sevgilim aralarında, pembe gül olmuş bak.
Kır çiçeklerinin arsında bir pembe gül; vay beee!..
Ben toprak, sen suyumsun, içeyim kana, kana
Dağlar ovalar, manzara içinde birer neden
Toprak alana dek, fedadır sana bu beden.
Şair arkadaşımdan içli dizeler.
Kutlarım kaleminizi.
Sağlıcakla kalınız...