Ey hayasız suretler,çekilin hayalimden Cazibenizi alın sergüzeşt hayatımdan Bir saflığa bürünsün çekildiğiniz yerler Çekildiğiniz yer olsun sıçradığım yerler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYASIZ SURETLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYASIZ SURETLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey hayasız suretler,çekilin hayalimden Cazibenizi alın sergüzeşt hayatımdan Bir saflığa bürünsün çekildiğiniz yerler Çekildiğiniz yer olsun sıçradığım yerler.
Şiir az fakat öz . Allah hayasız suretlerden korusun mana denizinde yüzünüz efendim Selamlar Saygılar.
ne temiz bir düşünce hayasız suratlara atlamadan yoluna devam edebilmek... oysa, şimdi çoğu erkek takılmadan maalesef geçmiyorlar o suratlerden...ben kutluyorum bu güzel şiir ve çok değerli şairini güzel ve olmaması gereken olumsuz duygulardan uzak durduru için... selam ve saygılarımla efendim, en güzel günler sizinle olsun...
Eski sanat erbabı sanatını icra ettikleri mağaza ve dükkanlarının köşesine şu beyti asarlarmış..
Marifet iltifata tabidir müşterisiz meta zayidir.
efendim sizin hoş ve nazik düşünceleriniz bizim acizane söylediklerimizi değerli kılmışsa bunda benim ne kadar hakkım olabilir.kalın sağlıcakla efendim.
Ey hayasız suretler,çekilin hayalimden Cazibenizi alın sergüzeşt hayatımdan Bir saflığa bürünsün çekildiğiniz yerler Çekildiğiniz yer olsun sıçradığım yerler.