‘’ Madem ki istiyorsun öyleyse durma git Beni düşünme rahat ol yalnız kalabilirim Sende bilirsin hiç bir acı sonsuza dek sürmez Hatta her an yeniden sevebilirim’’
* * * * * * * * *
Bitti, acı çekmek istemem artık Yorgun gözlerime, hiç bakmadan git…
Yolun açık olsun ‘Kal’ demem sana Elini elimde bırakmadan git…
Yıllarca gelirsin diye bekledim Küllendi ateşin, tutuşturma git…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Git şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Git şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
‘’ Madem ki istiyorsun öyleyse durma git Beni düşünme rahat ol yalnız kalabilirim Sende bilirsin hiç bir acı sonsuza dek sürmez Hatta her an yeniden sevebilirim’’
En güzeli...Giden gitmişti giderken kaybetmiştir.. Tıpkı dün gibi...Hadi şimdi ileriye doğru . Saygımla__
Zaman silmiş aşkı, sevemem artık Beni bakışınla ağlatmadan git…
Şarkı gibi,melodi gibi kulağa hoş gelen sözcüklerle donanımlı ve duygu dolu,hüzünlü de olsa çok özel bir şiirdi.Bazen git demek de gerekir,lakin yürek söz dinlemeli bu aşamada.Git dediğinin ardından ağlamamalı sonra da.Tebrik ederim değerli şair,yüreğinize,emeğinize sağlık.Saygılarımla...
Şiirinizi okudum ve çok beğendim,Yürekten çağlayan nameler ancak bu kadar yansıtılabilir bir esere,İlmek ilmek işlenmiş, Her kıtası bir oyanın parçaları gibi motif motif işlenerek,bir bütünlük kazanmış.O yüreğinizdeki ilham her zaman daim olsun değerli dost,Kaleminizdeki mürekkep hiç tükenmesin,Yüreğiniz sağlık ve huzurlu,kaleminiz daim,Kucağınız kırmızı güllerle dolsun.
Hiç bir imge kullanılmadan yalın, konuşma diliyle ve beyitlerden oluşturulmaya çalışılan mektup düzeyinde şiirdi demeliyim! Derdinizi anlatmak açısından güzeldi...
Sadelik karışıklığın süsüdür herzaman... Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum. Bir de Şehvetin Gölgesi adlı şiirimi görmenizi ve yorumlamanızı diliyorum..Selamlar.
Gönül oyununda İnsanın yılgını Deveden beterdir diye bir söz vardır:))Hele sevgi adına birlikte edilen yeminler bozulduysa.Duyguların ifadelerini alkışlıyorum Şairim.Selamlarımla.
‘’ Madem ki istiyorsun öyleyse durma git
Beni düşünme rahat ol yalnız kalabilirim
Sende bilirsin hiç bir acı sonsuza dek sürmez
Hatta her an yeniden sevebilirim’’
En güzeli...Giden gitmişti giderken kaybetmiştir..
Tıpkı dün gibi...Hadi şimdi ileriye doğru .
Saygımla__