(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTERDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTERDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yeniden doğmak isterdim Ömrümce mutlu olmayı dilerdim Sevmek isterdim Ölümüne sevilmek isterdim
Gözlerine baktığım da Beni sende görmek isterdim İstemekle geçti bu ömrüm Ukdelerde kaldı bu gönlüm
İstemekte başarmanın yarısıdır DEĞERLİ DOST YÜREK CANDAN ACILAN ELLER ASLA GERİ BOŞ DÖNMEZ BELKİ BİRAZ ZAMAN GEREKİR AMA İLLA GELİR KARŞILIĞI UMUDU KESMEK YOK HAYATTA VAR OLDUKCA İNŞ TÜM ARZULARINIZ GERÇEK OLSUN.TEBRİK EDİYORUM YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK.SELAM SAYGIMLA...
Kız olmak isterdim Kocaya varmak isterdim Pazar yapmak isterdim Beğenilmek isterdim Beni isteyen baya Bela olmak isterdim Cilve naz yapıp delirtmek isterdim::)))) İyiki erkeğim bana nazyapılsın istemem ... Bunlar öylesine denen sözler .. Aman dikkate alınmasın ::))) KUTLARIMMMM..Yürek sesim konuştu edebiyatmı parçaladım ne..?
Yeniden doğmak isterdim Ömrümce mutlu olmayı dilerdim Sevmek isterdim Ölümüne sevilmek isterdim
Gözlerine baktığım da Beni sende görmek isterdim İstemekle geçti bu ömrüm Ukdelerde kaldı bu gönlüm
Dilerim tüm dilekleriniz gerçekleşir.Fakat insanlar o kadar değişti ki.Yürek bir türlü sukunete erişmiyor bu yüzden de.Tebrik ederim değerli şair.Kısa fakat anlam dolu ve çok güzel bir şiirdi.Saygılarımla..
Yeniden doğmak isterdim / İsteme doğamazsın Ömrümce mutlu olmayı dilerdim / mutluluk anlıktır tam yakalarsın kaçar Sevmek isterdim / sevmektir asıl olan ve hatta karşılıksızda sev Ölümüne sevilmek isterdim/ ölümüne değil yaşatmak ve yaşamak için sev
Gözlerine baktığım da / gözler baktığında görendir Beni sende görmek isterdim / çok istediğin olmuyor hayatta İstemekle geçti bu ömrüm/ ne kadar çok istesende Ukdelerde kaldı bu gönlüm / gönül yazılanı yaşar...
Sevgili şair
Çok istediğin olmuyor hayatta ve kaldığın yerden devam et nasıl olsa doğmayacaksın bir daha hayat yol yaşam rol gibidir unutma
Sevgi saygı ve selam ile
Toprağımsın tarafından 4/17/2010 11:53:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yeniden doğmak isterdim
Ömrümce mutlu olmayı dilerdim
Sevmek isterdim
Ölümüne sevilmek isterdim
Gözlerine baktığım da
Beni sende görmek isterdim
İstemekle geçti bu ömrüm
Ukdelerde kaldı bu gönlüm
İstemekte başarmanın yarısıdır DEĞERLİ DOST YÜREK CANDAN ACILAN ELLER ASLA GERİ BOŞ DÖNMEZ BELKİ BİRAZ ZAMAN GEREKİR AMA İLLA GELİR KARŞILIĞI UMUDU KESMEK YOK HAYATTA VAR OLDUKCA İNŞ TÜM ARZULARINIZ GERÇEK OLSUN.TEBRİK EDİYORUM YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK.SELAM SAYGIMLA...