(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bana Çiçekler Sun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bana Çiçekler Sun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Sairem, artik bana dokunamaz siirlerin, melodilerin en güzeli derken yanildigimi fark ettim. Sözleri, müzigi ve seslenizi ayri birer ok derinden vurdu yine. Yüregine saglik, gönlün hic dert göremesin. Her seferinde ayri bir zevk okumasi, dinlemesi siirlerini, giriyor kalbimize en zayif yanimizdan. Iste bu da mükemmel ediyor her bir siirini. Sevgilerimle
çiçekler veşiir ikiside birbirini çok güzel tamamlıyor,taranmış siyah yadakızıl saçlar özlemle kokan, buseler sadece yeterlimİ? DİLERİM TÜM AŞKLAR kAVUŞSUNLAR SEVDİCELERİNE,şİirlerinizi okurken sarhoş oluyorum adeta,herşeyinizlesağlıklı kalın.
Gül yüreğe nasıl çiçek sunulur ki sayın Keskin zaten sizin yüreğiniz bir çiçek kadar narin ve rengahenk sunulacak tüm çiçeklerin boynu bükük ve kokusu solgun olur.Allah gönlünüzü ve bahtınızı açık etsin.Serbest şiirin kraliçesini saygılarımla selamlıyorum.Şiirlerinize ses olmak ayrıca bir onur benim için.Bülent ARI/SİVAS
Gözlerim yollarda kalmış hasrettinden olsa gerek En küçük bir tıkırtıda kapıya umutla koşarken ayaklarım Yüreğimin göğsüme sığmayacağını sandım bir an, Beklemek , ve hep beklemek , yüreğini özlemin yangınıyla her gün biraz daha közleştiğini bilerek. Kutlarım gerçekten çok güzel bir şiir olmuş , adeta bir yüreğin özlem ile çağlaması gibi. Sevgiyle selamlar değerli yüreğeğinize...
ve, sevdiceğim ellerinde, beklenen an gibi, adı konulmamış kır çiçekleri ile gelip senin için taradığım kızıl saçlarıma koyar mısın buselerini. ----------------------- sevgi dolu bir yürekten baharla açmış çiçek gibi yansıyan sayfana güzel şiirin ellerine sağlık yüreğinden sevgi eksilmezsin dileğim
Hocam, şiiriniz yüreğimi hoplattı. Bana, taze baharın çiçek kokularıyla bezenmiş bir vâdi'de, sarhoş adımlarla yürüyüş bahşetti-yaşattı. Hatta bir şiir yazmam için cesaret te verdi. Harikasınız. Çok teşekkür ederim. Muhteşem di. Tekrar tekrar okudum. Tüm güzel kelimeler ancak bukadar yaklaştırılabilirdi birbirlerine. Hepsi de uyum içinde. Ve güzel ötesi. Ruhsal bütünlük sağlayıcı. Terapi oldu benim için. Örnek aldım. Saygılarımla.
üstat yazan kaleminizi ve yüreğinizi candan kutlarım çok çok güzeldi seslediren üstat bülent arı ya ayrıca teşekkürler eder ve tam puan derim saygılarımla.zeki tunç.
sevgili arkadaşım hasretini çektiğin, sevdiğinin çiçekleri kadar değerli olmaya bilir ama, şiir dostu ve arkadaş olarak. bahar çiçeklerinin hepsini kamyonlar dolusu yolluyorum. senin yüreğinin güzelliği yanında adı bile olmaz ama sen yinede kabul buyurursan sevinirim. seven yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.
çiçekler ve şiir...siyam ikizleri gibi değil mi...nasılda güzel tamamlıyorlar birbirlerini.dökülünce duygularda kalem kalem...değmeyin o zaman keyfe.tebrikler...
çiçekler bir buse sadeliğinde ve güzelliğinde girmiş şiire yasaklarla işi olmayan dizeler sarmış şiiri biliyorum diyor şiir biliyorum bizim aşkımız zor ama ben hazırım diyor sanki sevdiğim bir çiçek taksan saçlarıöa yeter diyor... emeğinize yüreğinize sağlık....
jale hanım arkadaşım muhteşem sözler inanın duygu dolu kalemin daim olsun ah sevgi ah dedirtir insana laleler diyarı muş elinden saygı sevgilerimle jale hanım..yoldaş
gül kokusu tenimden,
kırıp at vurduğun mühürleri
kazansın,
kayıp olan zamanı
evet ya gelirmş giden kırılan vde kaybolan ümitler dost kalemin gür olsun