(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GENÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GENÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BİR GENÇÇ DERKEN BANA NELERİ ÇAĞRIŞTIRDI...YETİŞEMEDİĞİM BİR OĞLUM VAR .HEPSİMİ BÖLE KANI DEİLİDİR,HEPSİMİ ASİ ÇÖZÜLMEZ.AHHH ŞİİR GİBİ DURU OLSALAR...KALEMİNİZ DAİM OLSUN KUTLARIM...
gençlik böyle bir şey şimdi bir gence bana gençliğini anlat derseniz anlatamaz çünkü onu yeni yaşamaya başladı.Ama gençliğini yaşayan birine anlat derseniz sizi bıktırana kadar anlatır gençlik çok güzeldi önemli bir konuyu kaleme almışsınız gönlünüze sağlık saygılarımla.
........... istiyor aşkı her haliyle istiyor damarını okşayan dokunuşları sevgiyle bir genç
bu tam da gençlik halleri değil midir selim dost..biz de yaşadık her haliyle..onun için gençleri anlamak zorunluluğudur bize düşen..onlar da da bizlerin yaşına gelince anlayacaktır bizi..biz nasıl ki büyüklerimizi onların yaşına geldiğimizde anlayabildiysek..gençliğim için bir,ah,çekiyorum ve yaşasın gençlik,diyorum.. şiir harika,içerik muhteşemdi..yürekten kutlarım.. sevgim ve saygımla..
Genç bu adı üstünde. .Delikanlılık çagımızdaki cevher gözünün yaşına bakmadan gider.. İstesin , yaşasın .İyiyide kötüyüde, eğriyide , dogruyuda bata çıka düşe kalka öğrenecek.. Güzeldi dizeler.Yüeğinize sağlık Saygılarıml______
aşkı her haliyle
istiyor
damarını okşayan dokunuşları sevgiyle
bir genç
..çok güzel bin genç dizelerydi yüreğnize sağlık..sonsuz saygı ve sükranlarımla..
qöçmen kızı..