Bu son akşam başımı koysam sinene Bir dokunabilsem mis kokan tenine Hasretim sevgilim bitmeyen sevgine Taç taksam gönlümdeki güzel geline ……... Bu ömrü feda etsem onun yoluna
Heves değil, gönülden çağlayıp coşan Reddetme sen yorulmaz peşine koşan Ferhat misali sevgim dağları aşan Karmaşık duygulardı sende savaşan …….. Bütün aşklar konar uzayan dalına
Elde mi özlememek hasretin bende Yasak olmuş sanki sevgimiz ezelde Kolay olmuyor yaşamak istesen de Geçemem heves değil, sevgin içimde …….. Hayran oldum gelinliğinin al’ına
Laftan anlamaz gönülaşka düşeli Âşık olanın kimi mutlu neşeli Kutsal bu yol, yürümek zor ve çileli Geri dönen olmamış, hepsi kederli …….. Yansam vazgeçmem ateşine od’una
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HEVES DEĞİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HEVES DEĞİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli hemşehrimden beğeni bulmak çok güzel onurlandırdınız, biraz işlerimin yoğunluğu sebebi ile siteye giremedim umarım iyisinizdir. Saygı ve selamlarımı bildiriyorum esen kalın.
Hoş geldiniz hanımefendi, yoğun işlerinden ve değerli zamanından bana vakit ayırıp şiirlerimi okuma zahmetinde bulunmanız çok nazikce bir davranış teşekkürlerimi kabul edin sevgi ve selamlarımı sunuyorum.
Değerli kardeşim hoş geldin, resimdeki şekerpareyi öpüyorum. Bir ara fırsat buldum karaladım okuma zahmetinde bulunan ve yorum yazan can dostuma gönülden saygı ve selamlarımı gönderiyorum.
saygı değer Bilal bey ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Amatör olan bu gayetim değerli dostlarla devam edecektir, saygı ve selamlarımla esen kalın.
Çok değerli hocamın ziyareti ve yorumunu almak çok güzel, şiirlerinizle ve yorumlarınızla başka şairleride besliyorsunuz, sonsuz saygı ve selamlarımı sunuyorum teşekkürlerimle beraber.
Hoş geldiniz efendim, sayfamda değerli kalemleri görmek güzel bir duygu, gerçek aşkı yaşayanlar sanıyorum kavuşamadıkları için efsane oldular, böylesi aşklara sonsuz saygı duymak lazım. Teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum.
Hanımefendinin bu naik davranışı ve sayfamı ziyareti beni onurlandırdı. Kıymetli zamanını ayıran tüm şair dostlara teşekkürüm ve saygı sonsuz, en içten selamalarımı ve hürmetlerimi sunuyorum esen kalın.
Laf anlamaz olmuş gönül aşka düşeli
Âşık olanların hangisi mutlu neşeli
Kutsal bu yol, yürümek zor ve çileli
Mutlu dönen olmamış, hepsi kederli
Aşkın gözü körmüş kutlarım gayet güzel bir sevgi şiiri yüreğinize sağlık.Selamlar