(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN VARSIN DİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN VARSIN DİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hoş geldiniz nazik ziyaretiniz için çok teşekkür, değerli zamanınızı ayırmanız ve yorumunuz çok sevindirdi saygı ve selamlarımı sunuyorum sağlıcakla kalın.
Yunus diyarına sevgi ve selamlarımı iletirken değerli hocam, ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim, çok memnun oldum cevap vermekte geciktiğim için çok özür dilerim. saygı ve selamlar.
Sabah olurmu sen yoksan geceme Sustu dilim nazar değdi heceme Sensin sebep, her gün secdeme Şükür olsun tanrıma sen varsın diye
Nasıl bir sevda anlatılmaz söz ile Yaşıyorum tüm bedenimde öz ile Yokluğun yakıyor ruhumu köz ile Günüm geçmiyor, senden bihaber diye
uzun zaman oldu şiir yazmayalı özledik güzel şiirlerinizi okumayı ama beklediğimize değmiş çok güzel ve anlamlı bir şiir olmuş tebrik ediyorum .....devamını bekliyoruz..
Geğerli şiir dostu nazik ziyaretiniz için çok teşekkür ederim, çok memnun oldum ziyaretiniz ve yorumunuzdan ancak geç kaldığım içinde özür dilerim. İşlerimin yoğunluğu sebebi ile siteye uğrayamadım saygı ve selamlarımı iletiyorum.
Sevmek için görmem gerekmez
Karşılıksız zaten bu kalp sevmez
Özlemek asla bana zor gelmez
Beklerim bir tanem sen varsın diye
Sabah olurmu sen yoksan geceme
Sustu dilim nazar değdi heceme
Sensin sebep, her gün secdeme
Şükür olsun tanrıma sen varsın diye
çok çok güzel beğeniyle okudum haz aldım tebrikler saygılarımla esen kalınız şair dost