(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNTİHAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNTİHAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allahın verdiğini ancak Allah alır.İşte insanların bunu iyi bilmesi gerekir.Kendi canına kıymak şairin dediği gibi şeffatten mahrum olmaktır.Yüce Allahın indindede değer kaybetmektir.Zorluklar ne kadar çok olursa olsun.Allahın ipine sarılmak ve sabır etmek inançlı kulların görevidir.Evet böyle söylüyoruz ama bu ülkeyi idare edenlerin bundaki sorumluluğunuda unutmamak gerekir.Zira bir çok insan zorluklara dayanamıyor.Değerli şair arkadaşım güncel bir konuyu işlemiş ve bir şair olarak hem uyarısını yapmış hemde üzüntüsünü belirtmiş Oğuzsoylumu kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
e olduysa intiharlar çoğaldı, Eskiden nadirdi o da doğaldı, Toplumsal hastalık geldi dağıldı, Şefaatten mahrum olmakta vardır,
Oğuzsoylum der ki Allah korusun, İnsanlar hep doğru yoldan yürüsün, Gönlümüzü tevhit nuru bürüsün, Şefaatten mahrum olmakta vardır,....dost allah bize yardımcı olsun kutluyorum engin duygularını...sevgilerimle...
Ne olduysa intiharlar çoğaldı, Eskiden nadirdi o da doğaldı, Toplumsal hastalık geldi dağıldı, Şefaatten mahrum olmakta vardır,
Oğuzsoylum der ki Allah korusun, İnsanlar hep doğru yoldan yürüsün, Gönlümüzü tevhit nuru bürüsün, Şefaatten mahrum olmakta vardır, üstadım Allahın verdiği canı ALLAH alır intihar etmek ona isyanla birdir yüreğine sağlık dilin dert görmesin Konyadan selam ve saygılarımla
İmanı zayıflık elbet intihar, Onunla hiç kimse etmez iftihar, Ahrette de olur sanma itibar, Şefaatten mahrum olmakta vardır
ALLAHIN VERDIGI CANI HER NE OLURSA OLSUN KENDI SONLANDIRMASI BIR INSANIN ICINE SEYTANLARI YERLESTIRIR DEMEKTIR COK GUZEL BIR SIIR VE O KADAR GUZEL BIR KONU SEVGILERIMLE.
Allah’ın verdiği cana kast olmaz, Şefaatten mahrum olmakta vardır, Kör şeytandan Müslüman’a dost olmaz, Şefaatten mahrum olmakta vardır.
Uyarsak şeytana işimiz zordur, İman elimizde harlı bir kordur, Sonumuz cehennem,ateştir hardır, Şefaatten mahrum olmakta vardır,
İntiharla hangi sorun çözülür, Bakan gözler çok erkenden süzülür, Ana,baba,bacı,gardaş üzülür, Şefaatten mahrum olmakta vardır,
İmanı zayıflık elbet intihar, Onunla hiç kimse etmez iftihar, Ahrette de olur sanma itibar, Şefaatten mahrum olmakta vardır,
Ne olduysa intiharlar çoğaldı, Eskiden nadirdi o da doğaldı, Toplumsal hastalık geldi dağıldı, Şefaatten mahrum olmakta vardır,
Oğuzsoylum der ki Allah korusun, İnsanlar hep doğru yoldan yürüsün, Gönlümüzü tevhit nuru bürüsün, Şefaatten mahrum olmakta vardır,
ALLAH HİÇ KİMSEYE BU DURUA GETİRMESİN EN KÖTÜ EN ÇİRKİN BİRŞEY İNTİHAR.MAZAKLLAH İNSAN HEM CANINDAN HEM DE ÖTEKİ DÜNYASINDAN OLUR.ŞİİRDE KALMASI DİLEĞİYLE.ÇOK GÜZEL KALEMİNE SAĞLIK DEĞERLİHOCAM.
İntihar acizliktir efendim,hayatı sevmeli biz insanlar ,örneğin benim bu aralar çok kafam karışık ciddi anlamda,hayattan asla kopmadığım gibi daha çok güzel tarafların ı bulup çok sıkı sarılırım,bir kez geldik şu fani dünyaya... Yüreğinize sağlık şair... saygımla...
Emeğinize sağlık. Çok güzel bir şiirdi okuduğum. Gerçek manada haz aldım. Hakikaten mutlu oldum. Sevindim, memnun oldum. Tebrikler şiirinize. Saygılar şiirle bezenmiş gönlünüze.
Not: Alaca'da Durdu Şahin Bey ile tanıştım. Hakikaten de yazdığınız gibiymiş. Çok iyi karşıladı, çok iyi ağırladı, çok iyi uğurladı. Bugün acizane onunla ilgili yazdığım şiirim sayfada. Sizin ona yazdığınız şiirler kadar güzel olmadıysa kusura bakmayınız lütfen. Selamlar.
İmanı zayıflık elbet intihar, Onunla hiç kimse etmez iftihar, Ahrette de olur sanma itibar, Şefaatten mahrum olmakta vardır, İMANLAR TAKVİYEYE MUHTAÇ HER ZAMAN...ZAMANE SİSTEM İMANLIYI DIŞLADIKÇA ÇOĞALDI DESEM ÜSDAT NE DERSİN.. KUTLARIM EMEĞİNİZİ.SELAM VE SAYGIMLA...
cinnet adı altında hem intiharlar hem cinayetler çoğaldı maalesef...aklı başında insanın baş vuracağı bir çözüm değil elbette ki... ama hayat bazen öyle zorluyor ki... ALLAH akıllarımıza mukayet olmamıza yardım etsin... şeytana uydurmasın... yoksa haşa kimin haddine O'nun verdiği cana kast... öğüt niteliğinde bir şiir olmuş... tşkler... saygılarımla ...
ÇOK ANLAMLI VE DERS ÇIKARILACAK HARİKA DİZELERDİ.YAZAN YÜREĞİNE VE KALEMİNE SAĞLIK USTAM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ SAYGI VE SELAMLARIMLA...RUMUZ4300
Allah bizleri şeytana uydurup bu gibi ölümlerden uzak etsin ve şefaatinden mahrum etmesin... çok güzel bir eser...yürekten kutladım...selam ve saygılar çokça...
Onunla hiç kimse etmez iftihar,
Ahrette de olur sanma itibar,
Şefaatten mahrum olmakta vardır,
Ne olduysa intiharlar çoğaldı,
Eskiden nadirdi o da doğaldı,
Toplumsal hastalık geldi dağıldı,
Şefaatten mahrum olmakta vardır,
Oğuzsoylum der ki Allah korusun,
İnsanlar hep doğru yoldan yürüsün,
Gönlümüzü tevhit nuru bürüsün,
Şefaatten mahrum olmakta vardır,
çok güzel anlam dolu sözlerle bezenmiş her satırı tebrkler saygımla efendim