(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇÖL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇÖL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hepside bir birinden etkileyici muhteşem bir hayal gücü, muhteşem bir duygu seliyle yazdığınız aşikar yürekten kutluyorum kelimelere bu kadar güzel estetik katmak ve duygu yüklemek hakikaten üstün bir yetenek ister
Sevgiye daha da derin bir ablam yüklemiş kalem .Özlem de yokluk da birer ayrı yüzü yaşamın. Ne desek boştur Şair eline geçince birer silahtıer katılaşmış yüreklere sıkılır inceden inceye. Güzeldi. Anlamı yüklenmiş dizeler.
Kısa, az özdü.. Ben de buna şaşkınım sevgili şairem:)) Uzun uzun dizelerinizden sonra şaşırttı beni kısacık 'Şiir'iniz.. Pek çok hoşuma gitti:)) Seviyorum ben bilirsiniz kısa 'Şiir'leri okumayı/yazmayı:)) Az söze çok anlam ve duygu, iç döküşü, özlemi yüklemişsiniz.. Kaleminiz yüreğiniz daim olsun.. Günaha sürüklenmeden tabi:)) Saygı ve sevgilerimle...
sera. tarafından 4/12/2010 8:03:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bazen duygularımız bizi kutuplarda , buz kütlelerinin arasında da olsak alev alev yakarken, Bazen de güzel şiirinde olduğu gibi çöl yangınlarında üşütür... Kısa öz...Şiirin her türlüsü senin kaleminden başka güzel ve anlamlı...Çöllerde kana , kana içtiğim soğuk sular gibi içimi serinletti ...Harikasın. Kutluyorum arkadaşım Sevgilerimle...
bu içimdeki susuzluk bu sıkıntı niye diye sorup duruyordum kendime kaç gündür meğer dost şiirleri okumamışım kaç gündür Banu uludağ şiirlerinde duygu akımı kadar birde psikolojik destek var ki bunu keşfettiğimde zaten koyverdim şiirin ucunu yaşa varol nurol dostum sevigler saygılar
hüzün giyinmiş bir çöldeyim süzülüyorum günaha ayaklarım şaşkın ruhum çıplak… her bir kum tanesi sana olan sevgim susuzluğum sensin yağsana dudaklarıma!
hüzün giyinmiş bir çöldeyim süzülüyorum günaha ayaklarım şaşkın ruhum çıplak… her bir kum tanesi sana olan sevgim susuzluğum sen yağsana dudaklarıma!
üşüyorum gel ! sarıp sarmala.......dost ancak bu denli içten ve berrak anlam dolu haykırılır sevgiliye....çok çok çok harikaydı...kutlarım sevgilerimle esen kal...
hüzün giyinmiş bir çöldeyim süzülüyorum günaha ayaklarım şaşkın ruhum çıplak… her bir kum tanesi sana olan sevgim susuzluğum sen yağsana dudaklarıma!
üşüyorum gel ! sarıp sarmala
sevgili arkadaşım kısa ama tüm evreni içerisinde barındıran kendine has uslubuyla özlem dolu, mükemmel bir şiir seven yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.