(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dost Kazanmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dost Kazanmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazı şeyler varki anlatılmıyor, ifade edilmiyor, sözler yetersiz kalıyor örneğin aşk yıllardan beri yazılıp çiziliyor ve dünya var oldukça da yazılıp çizilecek ama tam olarak ifade edilmeyecek işte mordağlarınkaçağı dediğin dost da böyle bir şeydir. onun yüreğini sözlerle ifade etmek güçtür
dost kazanmak dünyalar getirmez karşılamaz sıcaklığını................dostlık ne baki bir duygudur şair... herşey çürümeye mahkumdur ama dostluk asla....
dostla sohbet etmek ne çay ne kahve o muhabbeti o yakınlığı verir kalbe........................çay, kahve hepsi bahane ... dostla sohbet şahane...
dostla oturup bir iki laf etmek şiir gibi güzel nehir gibi gazel............dinler çünkü dost seni... bir şiir bir gazel dinler gibi dinler....
dost kazanmak bulunmaz hint kumaşı gibi anlamlı bir sevgili gibi değerli...................... dostlar yıldızlar gibidir... dünyamıza karanlık düştüğünde hep onlar aydınlatır bizi... yolumuzu onlar gösterirler... kılavuz olurlar bize... dosta can gurban şair...
Dost... hayatımızın devamlılığını sağlayan bir nefes gibidir.. sıkıntılı zamanlarda doğan güneş gibidir.. bulması da kaybetmesi çok zordur..çok şükür ki hayatımda dost diyebileceğim iki tane dostum var..Rabbim daim eder inşşşşşş.. Herkesin dostunu bulabilmesi duasıyla.. yüreğinize sağlık saygılar...
Böyle dostluklara kucak açmak,onu kaybetmemek için her türlü özeni göstermek
ve bu dostluğun değerini bilmek elbette çok özenmli
Tebriklerim sana ve bu güzel şiirdeki dostuna..
Sevgimle