Şiirim ağlıyor Mısra mısra İlmek ilmek ağlıyor şiirim Kalemin yürekle bağı kopuyor Sözü gören göz kapanıyor Şiire uzanan kulak tıkanıyor Ve şiirim ağlıyor. Nerde kaldı Hani nerde kaldı şiire ruh verenler Nerde kaldı özlemlerin yankısı Nerde kaldı sevda çağlayanının izi Hani nerde gözyaşının tuzu Yapmayın Yazılmaz bu şartlarda şiir Ağlarsa ağlasın Duygu esirse dağın ardında Kör olduysa gözleri Lime lime dağılmışsa Okuyucu gözleri Dinlenmez olmuşsa bir tek söz artık Ben okuyup ben mi dinleyeceğim Ruhumun artıklarını Bu limansız denizde! Yazmayacağım Bu esir kentin Esir gönüllerinin Zincirlerinin seslerini Yazmayacağım Gönül duvarlarına vurulan yumrukların Bedeni nasıl sarstığını anlatmayacağım “Kim okurdu, Kim yazardı Bu düğümü Kim çözerdi Fikir başka başka Olmasa…” Ya işte böyle Sevgili Âşık Veysel… Böyle işte bu iş de Okumuyorlar, Alıp ellerine şiiri, Yüzüne bakıyorlar… Yüzüne bakılmaz ki şiirin, Ruhu inler sessizce Anlaşılmadım diye… Yazmayacağım işte, Ben ki Gönül vermişim şiire… Fikre sevdalıyım ben, Duyguya hamal olmuşum… Omuzlarıma yük diye Hayatı sarmalamışım, Ellerim nasırlı… Parmak aralarımda Gül kokulu şiirlerim var Dönüp bir bakmaz mısınız Elinizdeki örgü kadar İzlediğiniz dizi kadar Dedikodunun kökü kadar Gerçektir duygularım… Şairim ben, Küstüm size Ağlıyor şiirlerim… Kurutun gözyaşımı Okuyun Okuyun ve okutun ki Düğümü çözülsün mısraların Mezarlarında rahat etsin şairler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSYANIM VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSYANIM VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İSYANIM VAR/adını verdiğiniz şiiri okuyunca aklıma geldi" Dadaloğlulun olduğu da söyleniliyor" şiir erbapları tarafından. "BİR DOST BULAMADIM DÜN AKŞAM OLDU" Sizde sayın hocam şiirlerin okunmadığından şikâyetçisiniz. Haklı olarak. Madem sende bu gemide yolcusun öyleyse bu susman niye, alt kattakiler su almaları için gemiyi deliyorlar sen güvertede batmayacağını sanan uyanık adam. Aslında sen ayakta uyuyor üstelik otel parası ödediğinin farkında değilsin.
"Hani nerde kaldı şiire ruh verenler"
"Ben okuyup ben mi dinleyeceğim"
"Dedikodunun kökü kadar Gerçektir duygularım… Şairim ben, Küstüm size Ağlıyor şiirlerim… Kurutun gözyaşımı Okuyun Okuyun ve okutun ki Düğümü çözülsün mısraların" OKUYUN ve OKUTUN Kİ DÜĞÜMÜ ÇÖZÜLSÜN MISRALARIN...
Ama bir gerçekte vardır ki rüzgâr esmeye görsün eğer eserse önüne götüreceği bir toz bulur...
Altın çul içinde bile parlar sizinde şiiriniz elmaslar gibi parlayıp inciler gibi dizili güzel gerdanlığa. Elinize yüreğinize sağlık olsun efendim Hüseyin DAĞLAR..
Tebrikler sitemlerde yerden göge kadar haklısınız toplumumuzun kanayan yarası okumak, okutmak daha zor kitaplıklarda kalan şairlerin tek okuyucusu şiire gönül verenler malesef selamlar sayğılar
Gerçektir duygularım… Şairim ben, Küstüm size Ağlıyor şiirlerim… Kurutun gözyaşımı Okuyun Okuyun ve okutun ki Düğümü çözülsün mısraların Mezarlarında rahat etsin şairler…
Hocam ne deseniz haklısınız valla...okunmadık şiir ağlar elbette,okumayanların oaranı ne nispette okumalıyız ama ülkemizde okumayanların oranı o kadar yüksek ki ne demeli nasıl etmeli şaşkınız inan. yüreğinizin isyanı yansımış dizelere gönlünüze sağlık aynen katılıyorum.En kalbi saygılarımı sunuyorum.selamlarımla.
İSYANIM VAR/adını verdiğiniz şiiri okuyunca aklıma geldi" Dadaloğlulun olduğu da söyleniliyor" şiir erbapları tarafından.
"BİR DOST BULAMADIM DÜN AKŞAM OLDU"
Sizde sayın hocam şiirlerin okunmadığından şikâyetçisiniz. Haklı olarak. Madem sende bu gemide yolcusun öyleyse bu susman niye, alt kattakiler su almaları için gemiyi deliyorlar sen güvertede batmayacağını sanan uyanık adam. Aslında sen ayakta uyuyor üstelik otel parası ödediğinin farkında değilsin.
"Hani nerde kaldı şiire ruh verenler"
"Ben okuyup ben mi dinleyeceğim"
"Dedikodunun kökü kadar
Gerçektir duygularım…
Şairim ben,
Küstüm size
Ağlıyor şiirlerim…
Kurutun gözyaşımı
Okuyun
Okuyun ve okutun ki
Düğümü çözülsün mısraların" OKUYUN ve OKUTUN Kİ DÜĞÜMÜ ÇÖZÜLSÜN MISRALARIN...
Ama bir gerçekte vardır ki rüzgâr esmeye görsün eğer eserse önüne götüreceği bir toz bulur...
Altın çul içinde bile parlar sizinde şiiriniz elmaslar gibi parlayıp inciler gibi dizili güzel gerdanlığa.
Elinize yüreğinize sağlık olsun efendim Hüseyin DAĞLAR..