(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Y şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"....... bir özlem ........... ................................. ..........hasret ............ ................................. Arayıp ta bulamadığımız.." gönlüne saglık çok güzel olmuş /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// GÖNÜLDEN TEBRİKLER DİYORUM ŞAİRİM, DİLİNİZE, KALEMİNİZE, YAŞAMINIZA SAĞLIK, AKSİNİ KİMSELER DEMEZ, GÜZEL SÖZLER, BİLİRİM, BU SÖZLER ÖMÜRLÜK, İNANIN DEGİL BİR ANLIK.
Hep daha fazlası, ya sahip olduklarımız. Sigara misali, bir nefes bir nefes daha. Bittiğindeyse, elde ne var, sıfır... Öylese anın tadını çıkarmak gerek. Yeni bir sigara da alınır hatta pakette. Ya hayat? Sevgiyle...
Sonsuz bir özlem içimizde Her şeye sahip olma çabası Oysa hasretini çektiğimiz Dört başı mamur bir hayat Arayıp ta bulamadığımız..
Sigara tiryakiliği gibi bir şey bu İzmarit misali… İçip,içip tadına doyamadığımız En tatlı yerinde bırakacağız yaşamı İstemesek bile..
Tutkuların sonu yok elimizde var olanları görsek Kör etmiş tutkular çoğumuzu ne yazık. Kısa çok güzel anlatılmış gerçekler yüreğinize sağlık kutlarım. kaleminiz daim olsun gören gözleriniz hep görsün sevgilerimle..
Yaşam ve biz... Ne sahip olmayı, ne de kaybetmeyi biliriz... Ne çok hoyrattır ellerimiz, ne çok hırpalar, ne çok yakar gideriz. Sonra mı, işte en kötü olanı da burası ya... Pişmanlıklar ve ertelenmişlikler kalıyor bize.
Yaşam bir su gibidir. Tadına varılmaz gibidir. Zevk alınır yaşamdan... Yaşam tutkusu verir insanoğluna... Birde hayattan tutkular koparabiliyorsak yaşamak çok kolay olur. Hayat su misali olur...
Tebrikler değerli şaire...
buket tarafından 6/20/2007 11:39:12 PM zamanında düzenlenmiştir.