(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
K şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gelecek yılların telaşı almış şimdiden..*Gözler geçmişe dönse ak ak, ışıl ışıl Gözler yarınlara tanıktır her zaman* gözler yarınlara tereddütlü bakar her zaman.. tebrikler
İçki her zaman sarhoş etmez kişiyi, Ölüm kurtuluş değildir çoğu zaman Kaç kez bölmüş kırık aynalar Kırk yerinden en güzelini yüzlerin.
Ölmez diyordum, imkansız ölmez Kıymaz en canlı yerine yıllar
kutlarım,yazanı da yazılanı da son zamanlarda herkes şair herşey şiir sanki............... ama çoğu bir okumalık.... ama hikmetliyse bu şiirde olduğu gibi,alınıp saklananlarıda var. yeri geldiğinde sohbetlere katık edlmek için
"Yitirilmiş sevgililerin buluşma tapınağı." çok güzel bir mısra.tebrikler.
Fırtınanın içinde bir mumum, sönmeye mahkumum. Nisan yağmurlarında yürüyorum, gözyaşlarımı arıyorum. Kanadı kırılmış bir göçmen kuşum, uçmaya çalışıyorum. Şu yalan dünyada yolcuyum, doğru yolu bulamıyorum.
saygılar
tuzköylü tarafından 6/5/2007 1:23:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yitirilmiş sevgililerin buluşma tapınağı. Özlemlere açılmış kapıdır siyah gözler Siyah gecedir, gecede gözler ve gözler sen…
evet gözler...ruhun aynasıdır.. herşeyin odak noktasıdır... tüm yaşananların şahididir gözler... aşkın,sevginin biele başlangıç noktasıdır...v.s.... kutlarım..içten ve güzel bir şiir... sevgilerimle...
Özlemlere açılmış kapıdır siyah gözler
Bu da çok güzeldi... tebrik eder,
Selamlar, saygılar sunarım.