(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUS PUS İNZİVASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUS PUS İNZİVASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
suslara vurmayın yüreğinizi...kötüdür iyi bilirim...konuşsun dile vursun,dizelere dökülsün...yüreğinize kaleminize sağlık...yüreğiniz hiç susmasın...saygılarımla...
Halden düştüğümde bir köşeye çekilip gözlerimi sabit bakışlara dikip sus pus inzivasına kendimi atıyorum
ki beynim tekrar zorluklarla karşılaştığımda tekrar engellerle muhatap kaldığımda bir daha hasara uğramasın
ki yeniden hayata k-atıldığımda canım başka bir acı tatmasın
ki dermanım olan sevgiye uzanmak istediğimde sol yanım aşkı yine es geçmesin
ki şiirselliğim devam etsin mısra mısra
ki bazen bende susarım... kahrı var sustu derler... az şiir yazarım zehrini kustu derler... hem susarım hem yazarım.... ne derlerse desinler... usta kaleminizden gene bir şaheser okudum tbrklerimle saygılarımı bıraktım sayfanıza...
ve artarak devam etsin bu güzel sayfada bizimde.......hakkımız var... tüm güzellikleri yaşatıyorsun.... şiire uygun resimi seçmekte bir ustalık meselci.....tebrikler
Yorgun düşer bazen yürek.. Yorulur ruh. Hayat denilenin içindeki koşturmalar, aldanmalar, sorumluluklar, acılar ve daha bir çok şeyle.. Çekilmek ister bir limana, limanı olan yüreğine, durmak, dinlenmek.. Tamir etmek ister yüreğindeki izleri, iyileştirmek.. Yeniden güç toplamak için nefes almak, mola vermek zamana hayata:)) Yeni umutlarla, başlangıçlara başlayabilmek adına, çekilir köşesinde inzivaya.. Sessizliğinde ses bulur yüreğinin.. Keyifle okudum dizelerinizi.. Yüreğinizden ve kaleminizden şiirlerin bitmemesi dileklerimle.. Saygı ve sevgiler...