(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şu âleme bakmaz mısın? Sevgisini tatmaz mısın? Her âlemde bir düzen var, Ölçüsünü görmez misin?
Var olduysak sevgindendir, Hemhal olmak aşkındandır, Sonsuz ummanlara dalmak, Hakkın bize lütfündendir.
Sevgisiz an hayat olmaz, Olursa da zevki kalmaz, Sevgiden mahrumca kalan, Yaşarsa da mihman olmaz.
Cemal’im sevgiyle yaşar, Sevgisizler kalır naçar, Hayatta huzur arayan, Her an sevgiden mi kaçar?
sevgi her seyin ilacidir,kanser bile sevgiyle iyilesir,sevgisiz büyüyen insan kandinde büyük bir eksiklik hisseder. sevgiye dair yazilmis bu güzel siirini kutlarim benim sair dostum.
DEĞERLİ DOSTUM BU ŞİİRE YORUMUNA ÇOKSEVİNDİM. BU ŞİİRİMİN SADECE BİR YORUMU VARDI. ŞİİREDE YORUM GİBİ YORUM DÜŞMŞSÜN. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. NOT DÜŞEN O GÜZEL KELEMİNİ ÖPERİM. YÜREĞİN VER OLSUN... SAYGILAR, SEVGİLER, SELAMLR...
Şu âleme bakmaz mısın?
Sevgisini tatmaz mısın?
Her âlemde bir düzen var,
Ölçüsünü görmez misin?
Var olduysak sevgindendir,
Hemhal olmak aşkındandır,
Sonsuz ummanlara dalmak,
Hakkın bize lütfündendir.
Sevgisiz an hayat olmaz,
Olursa da zevki kalmaz,
Sevgiden mahrumca kalan,
Yaşarsa da mihman olmaz.
Cemal’im sevgiyle yaşar,
Sevgisizler kalır naçar,
Hayatta huzur arayan,
Her an sevgiden mi kaçar?
sevgi her seyin ilacidir,kanser bile sevgiyle iyilesir,sevgisiz büyüyen insan kandinde büyük bir eksiklik hisseder.
sevgiye dair yazilmis bu güzel siirini kutlarim benim sair dostum.