(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TANRI SENİ GÖRDÜ BEYAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TANRI SENİ GÖRDÜ BEYAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sonra insan'a yol verdi Tanrı, beyazı anlatsın diye ama ne yazık ki insan yine kendi zaafına yenik düştü ve tüm renkleri beyaz sandı ki o'na göre bundan böyle her kar tanesi eriyebilecek ihtişama sahipti...
mevsimler geçti rüzgarlar kaldı sadece geriye ;
dönüp baktığında, saçlarına inen tek şey beyaz'dı ve yazgısı yine Tanrı'nın avuçlarındaydı!
beyaz = temizliğin sağlığın masumiyetin ifadesi tarafsızlığın rengi... bütün renkler beyaz ışıktan doğar... ne güzel düşünülmüş anlam yüklü harika şiir...:) sevgim saygım her daim tebriklerimle değerli şair dost sevgili Davidoff ...
Beyaz lekeyi çok çabuk gösterir ve ne kadar uğraşırsak uğraşalım lekeyi çıkartmak imkansızdır. Çünkü beyaz saflığın, temziliğin, güzlliğin ve aynı zamanda ölümün de simgesidir.
Hayatımız hep farklı renklerde olmalı ama biz yine de yaşamımız bembeyaz tutmayı başarmalıyız galiba.
Çok güzel ve farklı bir çalışma. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Şiir güzel beyaza atfen yazılan dizeler, beyazdan fazlasını anlatıyor. Ki beyaz temizliğin saflığın rengidir biraz. Final başlangıçtan farklı bitmiş daha bir hüzün hatta acı var. Definle başlayan kısım sonsuz ayrılığı resmeder gibi bir anlatım olmuş.
Tebrikler davidoff.
Sevgiler selamlar.
x adamus tarafından 4/1/2010 10:40:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
bir beyaz tatlı ve hüzünlü beyaz hikayesi hayatın doğumla evlilikle ölümle barışması gibi biraz soğuk biraz meltem birazda acı esintisi..............boş ver şairim takılmayın hepsi bir gün sarmalanacak.................................çok güzeldi...............................saygımla tebrikler
tartışma kabul etmeyen bir renk siyah ile beyaz.... ama usta kalem bizi ürküttü biraz.... hele final üşüttüki....sorma ... evet son rengimiz beyaz.....sarstın bizi davidof....en şiddetli deprem gibi.... saygılar
çok zorsun çok naziksin beyaz,narinsin üstelik bu dünya sana göre değil çabuk kirlenir renkten renge girersin yok olursun beyaz... nasıl üzülmem son örtümün rengisin ilk aşkımın bir mendilde ki dili şiirlerimin yazıldığı kağıtsın beyaz... seni muhafaza etmek güçtür beyaz sabır ister emek ister kendine iyi bak beyaz...
beğeni ile okuduğum bir şiirdi "senin beğenmediğin şiir var mı " diyeşini duyar gibiyim ama gerçekten güzeldi... beyaz hakkında heker payına düdşeni alacaktır... sevgiler saygıla şair..
Hiçbir gerçek; beyaz kadar açık ve net olamaz. Beyazın beyaz tonlarındaki yaşanmışları tüm saf ve beyazlığıyla şiirindeydi. Kutluyorum. Selam ve saygılarımla...
AYSEL AKSÜMER tarafından 4/1/2010 7:42:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiirinizle geç de olsa tanışmak güzeldi..Dostlukla..