(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şairler Yalnız Kalmayı Neden Tercih Eder?.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şairler Yalnız Kalmayı Neden Tercih Eder?.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iyi veya ehh idare eder bir şekilde karalamaya çalışan biri olarak :) şairler belkide kendi içindeki bilinmezlikleriyle boğuşmayı sevdikleri için coşkularını dertleşir şair,yalnız kaldığı anda verir kendini mısralara şiir yalnızlığım gibi anlar beni ve ve ve .....bir çok şey... öyle bir şey:))
HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ YİNE GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM USTA KALEMDEN. USTALAR YAZINCA BÖYLE YAZIYOR İŞTE. KALICI, MANALI VE GÜZEL. TEBRİKLER. TEŞEKKÜRLER. SAYGILAR.
belki gecenin suskunluğunu konuşturmak için yarasalarla birlikte
belki sabaha güneşten önce varmak için
kimbilir belki de kendi ölümlerine şahit olmak için yalnızlığın koynunda solumak istiyorlar suyu ve havayı
bence hepsi için....şairler yalnızken daha çoğuldurlar..yalnızlığı sevmeyenin şair olması zor gibi geliyor bana..çok güzeldi.kutlarım..sevgiler saygılar..
Yalnızlık Tanrıdan sonra en çok Şairlere yakışır... bu şiirim geldi aklıma ve benden başka bir gönül dostu daha varmış şairlerin yalnızlığının farkında olan... tebrikler...
şairler belkide kendi içindeki bilinmezlikleriyle boğuşmayı sevdikleri için
coşkularını dertleşir şair,yalnız kaldığı anda verir kendini mısralara
şiir yalnızlığım gibi anlar beni
ve ve ve .....bir çok şey...
öyle bir şey:))
sevgilerimle mehmet:)