(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİYORUM Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİYORUM Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendinden git kendinden Kalırsan geldiğin gibi Kaba saba biri Aklın ve gönlün gelişmemiş Ham halinde işlenmemiş; Değeri yok, İşle, öğret kalma kendinde Her zaman en ileriye, En güzele.
Müslüman olan Gariptir yabancıdır her zaman Bu gariplik sıradan hallerden çıkıp Kendi kalıplarını kırdığından Kendini devamlı aştığındadır. Değildir kendinde kalmak Hep daha ileri yürüyüp Dünden bir adım Önde olmak.
Dünya bir büyük süzgeç Elendikçe hakkın elinde Dökülür tüm kirler Tertemiz bir ahlak kalır geriye.
Sanma ki bu sabit Durağan, Olduğunu korumakla olan Hayır, Hergün derinden kazmalısın içini ___dışını Yeniden inşa etmelisin tüm hayatını.
Oku diye başlar yüce Kitap Sen herşeyi kendinde bilip Durursan, yanılır Kendi kör karanlığında kalırsın. Bu yüzden, Doğallık değildir kast edilen Binbir çabayla terbiye eden Rabbimdir. Eğer bilir Kendini Hakka teslim etmişsen Bu yol çetin, bu yol zor, Yolda her şey yabancı ve garip.
Anla artık her attığın adım Seni yeniden işleyip Yeniden var edecek olan Kendi bayağılığına değil Dinamik canlı bir ahlakadır.
Melik Haker tarafından 3/27/2010 8:20:39 PM zamanında düzenlenmiştir.