(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özümüzü güldüren, Gözden yaşı sildiren, Gerçekleri bildiren, Kur’an’dır bilin Kur’an.
ALLAH razı olsun yazandan okuyanlardan konuşanlardan ..Anlamlı duygu dolu güzeldi şiiriniz..rehber olarak indirilen Kuran ne güzel..Bizlere ulaştıran rehber ne güzel...Ve bu hediye ne güzel...Her derdin çaresi Kuran da ..Tebrikler..Allaha emanet olunuz..SYDNEY den selamlar...
Kur'anı anlamak Kuru bir okumak değil, Her manayı yaşayıp Gün gün gece gece bilmek gerekir.
Yirmi üç yıla yayılan Sağnak sağnak inen nurdur; Kur'an. Kur'anı sindirmek için, Bir gün, bir yıl değil Bir ömür gerekir.
İnsana bir öğüttür yüce Kitap Kalbin içine nüfuz eder. Eğer Allah dilerse, Anlar insan. Değilse kör kalır, hiç anlamaz bu nuru, Kur'an bir nimettir insanoğluna, Ya Rab, bizi Kur'an nuruyla nurlandır.
Lafla över methiyeler söylerim ya Bunlarla açılmaz bu kitap, Hz İbrahim olup Nemrutlara inat Yürümeli putların üstüne, O zaman ölü ruhun uyanır, Ve Kur'an dile gelir ayet ayet Sure sure akar, Kalbine en derinden açılır.
Kur'an bir zikirdir her an, Bilirsen Hakkın gördüğünü Tüm kalbinle dinlersen Yaradanın Sözünü Kur'anla konuşursun Yaradanla, Kur'an Allah'la insan arasında en güzel yol Başka yol arama.
Kur'anla temizlenmeli Hakkı Batıldan ayırmalı birbir. Kur'anı bilmek demek Firavun karşısında Musa olmak Bedirde en ön safta savaşmaktır.
Allah'u Ekber diyerek yürü nurlu yolda İşte Hak sözü duruyor avuçlarında. Bir oku bin düşün, her secde yerinde Yaklaş yaklaş Kur'anla dolsun için dışın.
Kur’an’dır bilin Kur’an.
Doğruyu hatırlatan,
Kur’an’dır bilin Kur’an.
Özümüzü güldüren,
Gözden yaşı sildiren,
Gerçekleri bildiren,
Kur’an’dır bilin Kur’an.
ALLAH razı olsun yazandan okuyanlardan konuşanlardan ..Anlamlı duygu dolu güzeldi şiiriniz..rehber olarak indirilen Kuran ne güzel..Bizlere ulaştıran rehber ne güzel...Ve bu hediye ne güzel...Her derdin çaresi Kuran da ..Tebrikler..Allaha emanet olunuz..SYDNEY den selamlar...