Bir vefâsız elinde yıllar yılı ağlayıp, Serencâm olup kalır mâziye hatıralar. Pas tutmuş zincirinle kollarımı bağlayıp, Beni de alın n’olur mâziye hatıralar.
Sevdânın ateşiyle yandığım günden beri, Kime sorsam söylemez keh-keşânlar mı yeri. Kâlbimin ilk sahibi gelmeyecek se geri, Beni de alın n’olur mâziye hatıralar.
Giriftârın eyle gel katre katre dolayım, Aşk şarabı içerken peymâneniz olayım. Aşinânız olup da hep sizinle kalayım, Beni de alın n’olur mâziye hatıralar.
Bahtımın cidârında silinmeyen yazıyım, Gülşenimde gül ağlar ebediyyen nâzıyım. Kimsesizim, yalnızım yâr elinde sızıyım, Beni de alın n’olur mâziye hatıralar.
Ömrümü kurban verdim gönlümdeki sanem’e, Cemreleri bekledim yaz gelmedi hâneme. İki damla gözyaşı tuğyân oldu sineme, Beni de alın n’olur mâziye hatıralar.
İlk gözağrım dediğim bir selam da salmadı, Ah-ü zârımı duyup aşiyâna gelmedi. Menzile yol göründü ümidim de kalmadı, Beni de alın n’olur mâziye hatıralar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİ DE ALIN N'OLUR MÂZİYE HATIRALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİ DE ALIN N'OLUR MÂZİYE HATIRALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Bir vefâsız elinde yıllar yılı ağlayıp, Serencâm olup kalır mâziye hatıralar. Pas tutmuş zincirinle kollarımı bağlayıp, Beni de alın n’olur mâziye hatıralar.
Sevdânın ateşiyle yandığım günden beri, Kime sorsam söylemez keh-keşânlar mı yeri. Kâlbimin ilk sahibi gelmeyecek se geri, Beni de alın n’olur mâziye hatıralar. ..."
Fekalade bir şiir,bu dizeler beni anlatıyor.. Tebrikler SAYGILARIMLA
yüreğinize sağlık çok güzeldi
saygılar.