(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüzün İskelesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüzün İskelesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa öz ve güzel bir şiir Bazan uzun uzun yazarsın ama ne demek istediğini anlatamazsın Bazanda iki dörtlükle kağıtlara sığmaz duyguların Kalemin ince teline vurunca dökülür duygular bir bir.....
Şaheser şairem.Pek beyendim pek.Sekiz mısrada ayrılık ve hüzün ancak bu kadar anlatılır.Gönlünüzün ve kaleminizin önünde saygıyle iyilirim.Tam puanımla.
Ateş kızılı saçları, Doru atın yelesi… Karşında duruyor, Hüzün iskelesi…
Git gidebilirsen, Gönlümün mabedinden… El sallarım sana Hüzün iskelesinden…
sevgili arkadaşım git ama yüreğimden gidebilecekmisin mümkün değil, acılarımla beni bana bırak hüzün iskelesinde seven yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.
sakin ve çarşaf gibi denizin.....birdenbire patlaması....gibi....düşmeye görsün....sevda....yüreklerde tsunamiler yaratır.....her gönülde bir hüzün iskelesi.....durağı vardır.....gecenin bu saatında bu muhteşem şiir sarstı....tebrikler kardeşim....
gitmesi istenilmeyene hafif tehdit yoluyla gitmemesi öğütleniyor adeta... gönülde iz bırakacak dizeler... kutladım saygıdeğer arkadaşım çok hoş paylaşım için. her dem saygımla.
Ateş kızılı saçları, Doru atın yelesi… Karşında duruyor, Hüzün iskelesi…
Git gidebilirsen, Gönlümün mabedinden… El sallarım sana Hüzün iskelesinden…
dün küçük oğlum bi soru bana ... muziplliği üstündeydi.. anne muazzez abacı neden mutluymuş... ne biliyim oğlum ben... neden mutluymuş... hüzünlerini evde bırakmış ta ondan...
evde bırakılabiliyor mu ki hüzünler...
o iskeleye gidip hüzünlere el sallamak istiyorum nerde???
Koydu mu yüreğe bir kez, sevdi mi gönül denilen bir kez, veda etse bile sevgili alıp götüremez o yürekten sevgisini.. Geri de kalanı düşünmez belki de giden.. Vardır kendince gitme nedeni, ya da bulur hep kendince bir kılıf.. Belki gün aklına düşünce onun da sızlar yüreği hatırlayınca, kimbilir..! Kalana ilaç olmaz bazen zaman denilen, acır yüreği, hüzün, gece limanı olur.. Vefaydı özlemdi sevdalı bir yürekten kaleme dökülmüş dizelerdi.. Keyifle okudum sn. şairim.. Saygı ve sevgilerimle...