(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CEM-İ CEM CEMALİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CEM-İ CEM CEMALİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu mücrim kıtmirin kapında feryat Mahpus bırakmazsın kudretin hayat Ruhumun sulhunda acizim berat İster bu gönül cemi cem cemali.
Halidun derki seri sır bağlanır Harput-i Tayyar can suyum ballanır Ahmet hürmetine gözler canlanır İster bu gönül cemi cem cemali.
GECENİN ŞU VAKTİNDE YÜREĞİMİ TİTRETEN BU GÜZEL DİZELERİ OKUMA FIRSATI VEREN DOST YÜREĞİ CANDAN TEBRİK EDİYORUM İNŞ.İKİ CİHAN SELVERİ ÜMMETİ OLARAK O ARZUMUZ GERÇEK OLUR HUZURU MAHŞERDE.BAŞARILARINIZ DEVAMI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR...
Cemil-i Zülcelal bütün güzelliklerin onun cemalinin zıllizılali olduğunu hissederek kendine müştak kullarından eylesin. İnşallah cennetinde rüyetine mazhar olanlardan kılsın allah razı olsun Tebrikler Selamlar
Halidun derki seri sır bağlanır Harput-i Tayyar can suyum ballanır Ahmet hürmetine gözler canlanır İster bu gönül cemi cem cemali.
bir zaman inledim aynı dert ile gece gündüz yumuşakla sert ile kalleş nefis ile ruh-u mert ile çağırdım görsem mah cemlini ''Allahümme ehatet minel envarı min külli canibin'' buldum izini
Her bir kıtası ayrı ayrı yorulası,Hak ve hakikatten dem vuran bu şiirinizde demlerin demiyle demlanmeniz.Cemlerin cem'iyle cemiyle cemlenmeniz dileğimle o güzel gönlünüze gönül dolusu selam ve selametler diliyorum.
Allah razı olsun güzeldi şiiriniz..Allah Teala.c.c Ve Habib Hz Muhammed s.a.v yazan okuyaan konuşanlardan Allah ve habibi razı olsunlar..Rabbim sizi kendisine yakın eylesin...Allaha emanet olunuz selam ve dua ile.. manayı seyre damış kalp gözü zikirde huzuru bulmuş gönül gözü
Mahpus bırakmazsın kudretin hayat
Ruhumun sulhunda acizim berat
İster bu gönül cemi cem cemali.
Halidun derki seri sır bağlanır
Harput-i Tayyar can suyum ballanır
Ahmet hürmetine gözler canlanır
İster bu gönül cemi cem cemali.
GECENİN ŞU VAKTİNDE YÜREĞİMİ TİTRETEN BU GÜZEL DİZELERİ OKUMA FIRSATI VEREN DOST YÜREĞİ CANDAN TEBRİK EDİYORUM İNŞ.İKİ CİHAN SELVERİ ÜMMETİ OLARAK O ARZUMUZ GERÇEK OLUR HUZURU MAHŞERDE.BAŞARILARINIZ DEVAMI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR...