(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sensiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sensiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yoklugun iki silah gibi bir atar iki susar gelincikler gibi nadasli toprak canverirken çiplak hala bir ben varim sana adakli ... içimden geldide yaziverdim sair incinmesin ince kalem kirilmasin mukemmel siiri kutlarim
sayın üstadım güler hanım herkeş mutluluk ve arayış içinde kim kimi nasıl kandırır nasıl dolandırır millet öyle bir arayış içindeyken sen gibi ben gibi vs yazan kaleminde daim yüreğinde var olsun saygılarımla.zeki tunç.
HAYAT YİNE YAPIYOR ÇOCUKLUĞUNU DEĞİL Mİ ? BİZE SORMADAN VE BAKMADAN NE KADAR BÜYÜTTÜĞÜNÜ ÖZLEMENİN BİZİ BEN OLMANIN ÖTESİNDE BİZ KEN HAYAT TOKADI İLE SENSİZ BIRAKIR YA BİZİ İŞTE O SENİN EKSİKLİĞİYDİ DİZELERİNDE
Y7ÜREĞİNE SAĞLIK.... GÜZEL DEMİYORUM, GÜZEL OLAN BU DUYGUYU TEMANDA BÖYLESİNE GÜZEL İŞLEMENDİ....
"Yokluğun kor bana... Sensiz, bin ateş parçasına bölünür kalbim. Tenimde cehennem cehenneme düşer, bir daha yanar. Avucumda denizler kurur; çöller başlar.Gözüme geceler üşüşür; sabahlar ürküp uzaklara kaçar. Sözlerimi hece hece alev sarar; dudağımda yangınlar başlar. Korkarım, bir kez “su” dersem sular alev alır.
Hasretin nâr bana. Kuraklığın dudağı çatlar adını söyleyince. Pervane ateşi bırakıp yüzüme koşar; yanmaya gelir. Buzullar dudağıma koşar, erimeye özenir. Mumların alevi parlar seni anınca. Gölgeler senin adının altında serinler, dinlenir. Nicedir kirpiklerimde taşıdığım taşlar yoluma düşer; hüznüme yaslanır, ağlar, ağlar, ağlar. Bütün yangınların bütün külleri bana savrulur."
Şiiri ve Şair arkadaşımı canı gönülden kutlarm... Hocalarım' n yorumları üzerine yorum yapmak haddim değildir. Yorumun, en güzelini yapmışlar, bana düşen...HÜRMET VE SAYGILARIMI İLETMEKTİR..
sevgili arkadaşım ne kadar harika bir insansın doğallık, gerçeklik bir insana bu kadarmı yakışır. hep var ol, kalemin her daim yazsın. seven yüreğin dert görmesin. sonsuz sevgi ve saygılar sunarım.
öğretmenlere her zaman sonsuz saygım vardır..bilmeyen birine bir şey öğretmek o kadar zor ve yıpratıcıdır ki..ama onlar bu zorluğu aşabilmiş kutsal insanlardır..insanüstü sabırları ve pedagojik birikimleri sayesinde.. biz sıradan insanlarda bu niteliklerden sadece sabırdır olan..o da nereye kadar.. sevgiyi öğret,aşkı öğret,birlikteliğin gerektirdiği paylaşım ve fedakarlık duygusunu öğret,'ben' değil 'biz' olmayı öğret.. sonra da hiç olmadık bir zamanda o da sana yokluğunu,'yokluğunda,anılara,nöbete talim etmeyi' öğretiversin.. kolay değil,aşka inancı eksilir insanın..günü birlik duyguların çelişkili dünyasında kayboldukça kaybolur insan..kendine azalır sürekli..özleme çoğalır ve aşka ibadete hazır ruh dağılır.. biraz fazla dağıldı yorum da ama kusura bakmayın..bu harika şiir sebep oldu yüreğimden bu satırların dökülmesine..sonuçta aşktan yana kuyruk acısı olmayan var mıdır acaba.. sevgim ve saygımla..
ALİ ÇAĞLAYAN tarafından 3/20/2010 11:37:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sol yanım ağrıyor Düşüncelerde yaşarken takılı İçim kan ağlıyor senle sensizlikte Kayboluyorum Zifiri karanlığın yalın ortamında Yıldızlar parlamıyor Salınmıyor havada Zavallı Ay gülümsemiyor Dünyaya Senin eşsiz Naçizane varlığın Yokken sol yanımda
Bu hususta Kıpırdamıyor kolum kanadım Uykusuz tavırlarla Ben bir başka tarzdayım Acımda Kan pıhtılaşıyor damarlarımda Issız gecenin koynunda Karamsarlıklar arasında Dağlanıyor nefes alamıyorum Canım sıkıntılı Gözlerim kapalı Dizlerim titriyor kalp tıkalı Eller ise tutmuyor Sigaram kül tablasında Başka dumanlı
Sensiz üşüyor yürek yaralı Sol yanım ağlamaklı Gönlüm Çöl sıcaklığı bozkırında Yanıyor kavruluyor bil ki Canım yanmıyor Canım can çekişiyor şimdi Şimdi Sonra Ben her daim Gece karanlığında Dere kenarının yan tarafında Karınca yığınları arasında Ağustos böceği tarzında Sürükleniyorum yer çamurunda Sensizliği yaşadığım sol yanımda
Yokluğun, alaca perdeler gibi
Çoğul...
Sabah ayazında koşuyorsun
Darmadağınık efkarıma
Yalpalar, sensiz gözbebeklerim
Hep aynı çerçevede
Bir bakışa hasret, yüzümüz
Özlem birikirken
Işıklar gibi...
Yokluğundan,
Anılar, nöbete talim
Hayat,çocuk degil, çocuk
Sen gibi
Ben gibi...
KUTLARIM ÇOK GÜZEL ELİNE GÖNLÜNE SAĞLIK ŞEN VE ESEN KALIN