aşkkadına yazıldı yeri geldi kırmızıya boyandı gül rolünde ay geceye dolarken rengi sisti temas yabancı bakışsa erkeğe mühürlü tutuklu halde
aşkkadına yazıldı hoyrat suların asi nehri gibi ruhu çelimsiz benliği yok oldu ten eşliğinde geçmiş ise cellatın ellerine bırakıldı sessiz bir şekilde
aşkkadına yazıldı silintekli gözleri can buldu sonunda erkek sıfatı onun için bir hiçti mazide yalnız nefesi kekeme sözlere süslenmiş suretse istemsiz gülüşlere köle zorla
aşkkadına yazıldı baharın ilk güneşi gibi selam verdi duygu mekanına korkak sesi cesareti seçti kendine adım geç olsa da yerini buldu unutma sevda hediye tanrıdan gül cemaline................
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk kadına yazıldı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk kadına yazıldı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk kadına yazıldı baharın ilk güneşi gibi selam verdi duygu mekanına korkak sesi cesareti seçti kendine adım geç olsa da yerini buldu unutma sevda hediye tanrıdan gül cemaline................DOST EŞSİZ BİR ŞİİR OLMUŞ YÜREĞİYLE...ÇOK KUTLUYORUM...HARİKAYDIN...ESEN KAL...
merhaba ablam şiirin yine bir harika olmuş yüreğin sesi coşmuş yine SEVDA TANRIDAN HEDİYE GÜL CEMALİNE ne güzel sözler ablam dilerim o gül cemal hep seninle can bulur sevdanla açar gonca gonca sevgilerimi bıraktımkucak dolusu güllerimle hoşçakal ablasının bitanesi
hoşgeldin ablacım seni görmek ne güzel satırlarımda iyi ki varsın bu arada resmine bayıldım çok tatlı çıkmışsınız:)allaha emanet ol ablacım hayırlı günler saygılar...
aşk kadına yazıldı baharın ilk güneşi gibi selam verdi duygu mekanına korkak sesi cesareti seçti kendine adım geç olsa da yerini buldu unutma sevda hediye tanrıdan gül cemaline................ Duygusal yüreğiniz yine çağlamış efendim. Yüreğinize sağlık, selam ve saygılarımla...
hoşgeldin aziz dostum şeref kattın satırlarıma yine koymuşsun sultanımın resmini çok teşekkürler insan ona bakınca ilham alıyor sanki hayırlı günler esen kal saygılar....
aşk kadına yazıldı baharın ilk güneşi gibi selam verdi duygu mekanına korkak sesi cesareti seçti kendine adım geç olsa da yerini buldu unutma sevda hediye tanrıdan gül cemaline................
unutmaz abicim unutmaz benim can kardesim Allah mutlulugunuzu daim etsin hersey gonlunuzce olsun massallah ne buyuk bir mutluluk ki yasadiginiz Allah boylesi mutluluklari her kuluna nasip etsin insallah saglicakla kalin kardeslerim benim
hoşgeldin abim unutmaz dimi ah bir unutsun naparım ben onu ısırırım parmaklarını:)şeref kattın abicim satırlarıma sözlerinle iyi ki varsın duaların için çok teşekkürler allah razı olsun hayırlı günler esen kal....