Yıllar sonra yeniden,hissettim çırpınışlarımı Uçsuz bucaksız derya gibiydi Sığınmak istemiştim kuytu limana Sensiz yaşadığım ayrı yıllarım Hiç yaşanmamış gibi geldi bana
Bir sevinç,bin neşeyle girdin hayatıma Hiç düşünmeden rüzgarın etkisini Kısa sürede bağlandım sana Tarifide olmasa Kapılmıştım,yasakta olsa bu SEVDAYA
Gecemde , Gündüzümde ister olmuştum seni yanıbaşımda Umarsızdı belki hislerim,karşılıksızda olsa Öyle bir sevdaydı yaşadığım Kahroluşumda ki sebepte bu işte
Çok şey mi istemiştim sevdiğim senden Sabret bekle ,gerçekten beni seversen Ne zaman uğradı benden yana Ne de talih çaldı kapımı senden yana Sen olmasanda yaşatacağım büyük sevgimi her anımda
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İMKANSIZ SEVDAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İMKANSIZ SEVDAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk ve sevgi imkanat dahilinde olan şeylerle yetinmiyor. Çünkü; hissi hapis edemesiniz kafese, özgürdür umulmadık anda, umulmadık yerde konar sonu acı bile olsa.sadece aşkın özgürlüğüne saygı duymak lazım. Tebrikler çok güzel anlatmışsınız inci dizisi gibi.
Çok şey mi istemiştim sevdiğim senden Sabret bekle ,gerçekten beni seversen Ne zaman uğradı benden yana Ne de talih çaldı kapımı senden yana Sen olmasanda yaşatacağım büyük sevgimi her anımda ...........olmadan sevgiyi yaşatmak gönül ister.Gönlünüz huzur dolsun.Bu güzel eseriniz için sizi tebrik ediyorum.Gelmiyen sevgililerin gelmesi dileği ile Saygı ve selamlar.
İmkansız sevda yokdur, imkansız sevdayi yaşamak vardır sevda insanin yüreğindedir ama onu yaşamak bazen imkansız olabili yor yürek kavrulup duruyor efendim güzel şiirinizi kutlarım selam ve saygilarimı sunarım
Çok şey mi istemiştim sevdiğim senden Sabret bekle ,gerçekten beni seversen Ne zaman uğradı benden yana Ne de talih çaldı kapımı senden yana Sen olmasanda yaşatacağım büyük sevgimi her anımda
İMKANSIZ SEVDAM sende bıraktım yüreğimi
acı verir hüzün verir bu imkansız aşklar ömrümüz tükenir kavuşamazlarsa sevdalılar sonları hüsran olur duygu seli gibi hüzünde olsa harikaydı birtanem candan kutlarım dizelerini tebrikler acıların şairesi::))seni seviyorum arkadaşım..
Çok şey mi istemiştim sevdiğim senden Sabret bekle ,gerçekten beni seversen Ne zaman uğradı benden yana Ne de talih çaldı kapımı senden yana Sen olmasanda yaşatacağım büyük sevgimi her anımda
Tebrikler yine güzel bir şiirini okudum, ve ben imkansız aşklar için yaratılmışım şarkısı aklıma geldi. (Erol EVGİN) sayğılarımla.
aşkın rengi pembedir yaşanılanlar ise siyahı temsil eder yani elem keder ve acı neyse dilerim ki ancak bu acı ve olumsuzluklar satırlarda kalsın yorumun uzdan dolayı teşekkür eder saygıarımı sunarım esen kalın
Sayıdeğer şiir dostu can arkadaşım yüreğin sevgi dolu ama çok duygulu yazıyorsun tabiiki içinden geldiğince yazıyorsun sizin gibi gönlü güzel şaiiri yorumlamak çok zor.Sonsuz saygılar.
merhabalar efendim.Evet sevginin her türlü yoğunluğunu yaşıyoruz zaman zaman önemli olanda yansıtabilmek bence teşekkür ederim yorum ve görüşlerinize saygılarımla.
merhabalar efendim.Evet sevginin her türlü yoğunluğunu yaşıyoruz zaman zaman önemli olanda yansıtabilmek bence teşekkür ederim yorum ve görüşlerinize saygılarımla.
Meyvesiz yasak aşka itibar eder gönül. Yarım elma uğruna cennet terk eder gönül. Şeytanın azabına meleği güder gönül. Bakışı zemzem suyu hayaldeki sevgili.
Demek zaman zaman insan imkansız sevdaya kapılıyor.Bu duygularınızı açtınız mı bilmem.Belkide böyle bir şey yaşamadınız sizin ki bir kurgu olabilir ama konu güzel anlatım güzel yüreğinize sağlık arkadaşım.
HATAYLI tarafından 3/17/2010 12:32:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir sevinç,bin neşeyle girdin hayatıma Hiç düşünmeden rüzgarın etkisini Kısa sürede bağlandım sana Tarifide olmasa Kapılmıştım,yasakta olsa bu SEVDAYA
=== Böylesine güzel duygular yaşayan zarif yüreğinize neden yasak olsun ki böyle içten bir sevda..Tabii yine de sizinde kendinize göre nedenleriniz vardır mutlaka ama duygular muhteşem..kutluyorum sevgi dolu yüreğinizi..Sevgi yolunuz daima aydınlık olsun selam ve sevgilerimle.. nevzat uçar..))) (+ 5 )Puan.