Boşuna donduruyorum İç dünyamın bütün çağıltılarını ak kağıt üzerinde... Beni anlamıyorsun sevdiğim Anlayamıyorsun...
Bilseydin... Seni nasıl sevdiğimi Aşkımın temizliğini... Bitmezliğini... Ve hatta ölmezliğini Bilmem ki; Anlamamakta yine ısrar eder miydin beni...
Oysa ben Neler neler düşlerim İkimiz için Yeryüzünün yedi rengini birbirine katar Hayaller kurarım Sırf sen mutlu olasın diye...
Senin için Neler yapabileceğimi düşünürüm Binlerce ayrıntı beynimi tavaf eder... Mesela, Kendimi öldüresiye paralayabileceğimi Seni tüm benliğimle Her zerremle sevebileceğimi Gözlerinde, söylenmemiş şarkıların serenadını Mutlu doğum günlerini Seni doymaksızın öpmelerimi Geceler boyu sevişmelerimizi Ve daha neler neler...
Ama biliyorum Yine anlamıyorsun beni Anlamak için hiç bir çaban yok çünkü Düş sürün yok, çoban yok... Silik ve yitiksin kendi iç dünyanda İçinde bir çocuk ağlıyor çığlık çığlık Kulakların tüm seslere tıkalı, yazık...
‘’Beni anlaması için neler yapmalıyım’’ diyorum kendi kendime Neler yapmalıyım Allah’ım, neler?
Belki de Pembemsi yağmur taneleri dökmeliyim evrenine boncuk boncuk Bir Tanrı şefkatiyle...
Ya da yağmur damlaları yerine Renk renk Çeşit çeşit çiçekler...
Belki de Bahar bahçelerinin Bin bir çeşit kokusunu getirmeliyim avuçlarımda Sonra avuçlarımı açıp Büyülü bir aşk şarkısı fısıldar gibi Tek nefeste yüzüne üflemeliyim Bu bin bir çeşit Mest eden rayihayı...
Veya Elmaslar... İnciler... Yakutlar... Zümrütler... Serpiştirmeliyim yollarına Gelesin diye... İpek halılar semeliyim ayaklarına ki; İncinmesin topukların Bana geldiğin yollarda... Ya da Her zamankinden daha güçlü arzularla Umutla... Ben koşmalıyım kollarına...
Bilmem ki; Anlayabiliyor musun beni?
Belki de Sedef bir sandal yaptırmalıyım sana Eflatun kurdelalar bağlı Ak kuğuların çektiği Sedef bir sandal... Ayaklarına...
Kuğuların çektiği sandala binip Bana gelirken dalga dalga Gözlerinin kucaklayacağı tüm kıyılara Çırılçıplak, deniz gözlü bakireler sıralamıyım Ellerinde demet demet Beyaz... Bembeyazgüller Şarkılar söyleyerek Başına, Yollarına güller dökerek Uğurlamalılar seni bana...
Belki de Bunların hepsi çok fazla gelir sana Kırlardan, kendi ellerimle topladığım Saflığın ve doğallığın sembolü Bir tutam papatya Yeter sana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayal Bu Ya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayal Bu Ya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Oysa ben Neler neler düşlerim İkimiz için Yeryüzünün yedi rengini birbirine katar Hayaller kurarım Sırf sen mutlu olasın diye...
Senin için Neler yapabileceğimi düşünürüm Binlerce ayrıntı beynimi tavaf eder... Mesela, Kendimi öldüresiye paralayabileceğimi Seni tüm benliğimle Her zerremle sevebileceğimi Gözlerinde, söylenmemiş şarkıların serenadını Mutlu doğum günlerini Seni doymaksızın öpmelerimi Geceler boyu sevişmelerimizi Ve daha neler neler..."
AFEDERSİNİZ AMA HATA YAPIYORSUNUZ böyle içten severseniz kaybedersiniz tabiki aşkın rengi değişti tadı bileşimi değişti içi dışı şehvet oldu aşkın soytarı gülüşler,kokusuz güller yalan sevmeler şimdilerde çok moda.. modaya uymuyorsunuz. ondan kaybediyorsunuz usta.... saygı ile şair..
Eda.İlyada tarafından 4/15/2010 4:48:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Belki de Bunların hepsi çok fazla gelir sana Kırlardan, kendi ellerimle topladığım Saflığın ve doğallığın sembolü Bir tutam papatya Yeter sana... Güzel dizelerdi beğeniyle okudum tebrikler,saygılar selamlar.
Neler neler düşlerim
İkimiz için
Yeryüzünün yedi rengini
birbirine katar
Hayaller kurarım
Sırf sen mutlu olasın diye...
Senin için
Neler yapabileceğimi düşünürüm
Binlerce ayrıntı beynimi tavaf eder...
Mesela,
Kendimi öldüresiye paralayabileceğimi
Seni tüm benliğimle
Her zerremle sevebileceğimi
Gözlerinde, söylenmemiş şarkıların serenadını
Mutlu doğum günlerini
Seni doymaksızın öpmelerimi
Geceler boyu sevişmelerimizi
Ve daha neler neler..."
AFEDERSİNİZ AMA HATA YAPIYORSUNUZ
böyle içten severseniz kaybedersiniz tabiki
aşkın rengi değişti tadı bileşimi değişti
içi dışı şehvet oldu aşkın
soytarı gülüşler,kokusuz güller
yalan sevmeler şimdilerde çok moda..
modaya uymuyorsunuz. ondan kaybediyorsunuz usta....
saygı ile şair..
Eda.İlyada tarafından 4/15/2010 4:48:04 PM zamanında düzenlenmiştir.