uzun saçlarını çıplak göğsüme serip titreyen ellerimle sevip okşamak isterdim güzel gözlerine bakıp alev öpücüklerle vücudunu yakarken başını göğsüme koyup senin duyacağın bir sesle sevdiğimi söylemek ardından da tüm dünyaya haykırmak isterdim... senin, kollarımda titreyişinle kalbinin inleyen sesini kalbimi kalbine koyarak sana da o anı yaşatmak isterdim kollarımda tüm çıplaklığımla sevdayı yudum yudum yaşarken sevdiğimi sana söylemek binlerce kez tekrarlamak isterdim Vücutlarımız duygularla erirken sevdanın yaşanası gücünü yaşanası yüceliğini mutluluğun en erişilmezini seninle yaşamak isterdim. Ve güzelliklerin tümünü ömrümce seninle paylaşıp yine gözlerine bakarak avuçlarımın içinde ellerin öpüp koklarken gülümseyen yüzüne baka baka gözlerinde tükenip son nefesimi vererek ölmek işsterdim.... 26. 02. 2010 Suat TUTAK (Son şiirlerimden)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mutluluğun en erişilmezini seninle yaşamak isterdim. Ve güzelliklerin tümünü ömrümce seninle paylaşıp yine gözlerine bakarak avuçlarımın içinde ellerin öpüp koklarken gülümseyen yüzüne baka baka gözlerinde tükenip son nefesimi vererek ölmek işsterdim....
İSTEMEK GÜZEL DE YAŞAMAK ÇOK ZOR BÖYLESİ SEVDALARI,SANIYORUM ÇOK YÜREK BU DİZELERİNİZDE KALMIŞTIR,SEVDA AŞK ADINA GÜZEL DİZLER YÜREĞİNİZE DUYGULARINIZA SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK DSAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE.SELAM SAYGILAR...