(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLAMSIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLAMSIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçip giden zamanla SAVAŞMAK Geçmişe takılmak NİYE ???.. ===================
Hatalar Gençlikte yapılır. O yıllarda değişik alışkanlık kapılır. Sonra geçer yıllar ardı ardına, Yeni bir yön gerek ama, iş işten geçmiştir, Geçmişle hesaplaşan hatasını kökten biçmiştir. Ama konuşur durmadan, Kesilir son sözler nefes almadan . HakanKURTARAN Yüreğinize sağlık ...
Geçmiş kaygısından uzak, gelecek hırsı aşırı olmaktan korunmak dileğiyle. Belirli bir çizgiyi aşmamak gerekiyor, geçmiş için yapılabilecek bir şey kalmamıştır artık. Tebriklerimle,sevgiler...
Dediler zamanla hep unutulurmuş sevgiler.bu şarkıyı yazan boşuna yazmamış be Flycan.geçmişe takılmak işte bundandır.yoksa çok haklısın.yüreğine sağlık.sevgilerimle.
Geçip giden zamanla SAVAŞMAK Geçmişe takılmak NİYE ???..
GEÇMİŞE TAKILMANIN BİR FAYDASI YOK ELBETTE GİDEN ZAMAN GERİ GELMİYOR MÜMKÜN DEĞİL,AMA BAZEN İNSAN DÜŞÜNÜYORDA GEÇEN ZAMAN İÇİN KEŞKELER OLUYOR DİLİNDE,BUNUNDA FAYDASI OLMAYACAĞINA GÖRE DÜNÜ DÜNDE BIRAKIP GELECEĞE BAKMAK GEREK KISA AMA ÇOK ANLAMLI GÜZEL DİZELER YÜREĞİNİZE SAĞLIK BAŞARILARINIZN DEVAMI DİLEKLERİMLE SELAM SEVGİLER...
sevgili şairem söz insanın dilinden çıkana kadar insanın mahkumudur dilden çıkıncada insan sözün mahkumudur zaman geriye dönmeyeceğine göre iyi değerlendirmek gerek kutlarım
Tabiki geçmişe takılmak doğru değil, yalnız geçmişteki yaşamdan tecrübe çıkarmak ve hataları unutmamak geleceğin daha düzgün ve daha başarılı olmasını temin eder şiiriniz ufacık olmasına rağmen anlamlı ve güzeldi şairi ve şiiri kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Haksız değilsin yanlızda bu konuda kısa ama çok düşündürücü satırlar tabi mücadele etmek gereksiz demek de olmaz Geçmişi unutmak olmamalı sorgulamak dogruyu bulup ileriye dogru adım atmak açısından iyi olur Aşklarda sevdalarda takılı kalmak can yakar kapılar sayfalar kapanmaz bu acıdan yeni hayat kurulmaz bu acı işte takılanlar için YÜREKTEN KUTLARIMMMM
Zaman, geçen zaman acı tatlı hatıralarıyla geride kaldı. Şimdi oturup geçmişden dersler çıkarıp, Geleceğie öyle hazırlanmak lazım. Sizinde işaret ettiğiniz gibi takılıp kalmanın hiç bir anlamı vede faydası yoktur. Kısa ama anlamlı şiirinizi tebrik eder saygılar sunarım... BELGELİ...
Çocukluğuna takılırsın Oyuncağına takılırsın Yıkılan evinin bahçesinde ki eriğe takılırsın
Yaşadığımız,unutamadığımız tad ve anılar vardır ya; koparsın uzakta kalırsın da hep gidersin o anlara Savaşırsın veremezsin o günler adına resimleri acıtsa da üzse de hep o an bir an olsun çıkmaz ya hayalinden kimselere anlatamazsın ya her bakış kendine göredir her tat kendine göre değerdir unutamazsın unut deseler dahi takılırsız bir papağan gibi tekrarlarsın hiç bir şeyin geri gelmeyeceğini bile bile...
Kaleminiz daim olsun,kusura bakmayın bu benim bakış açımdı...saygılarımla...
Vefalı şair arkadaşım, Celal Bayar Üniversitesinden,ikiz kızlarımın (yıllar önce bitirmişlerdi 15 yıl kadar) diplomalarını almaya Manisa'ya gitmiştim. Memurlardan biraz önce gitmişim.Oturup memurları beklerken,masada duran bir dergiyi okumaya başladım. Doçent arkadaşın biri,sempozyumda zaman konusunda; Zamanı durduramazsınız, depolayamazsınız, geri çeviremezsiniz, o kendi hızıyla akar gider.Önemli olan , zamanı verimli bir şekilde değerlendirmektir diyordu. Geçmişe takılmak konusuna gelince,şiirinizin altında Ankara yazısını görünce, üniversiteyi okuduğum yılları, Hasretim şiirimin; ''Soğuk,kuru,çölden farksız Ankara. Bir sana hasretim , birde bahara...'' mısralarını anımsadım .İstemesemde. Ellerine sağlık şair dostum. Sağlıcakla kalınız...
Mehmet Aktaş tarafından 3/6/2010 12:20:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Doğru der şairemiz. Doğru der demeye de yürek denilen unutamaz yaşanmışlıklarını.. Bilir aslında bilmeye de ne giden geri döner, ne de yaşanmışlıklar değişir.. Dönmez zaman denilen de geri.. Yaşamışsa yaşanmıştır işte.. Yoktur ötesi.. Lakin ne engel olabilir yüreğine ne de silebilir unutmak istediklerini atabilir beyin denilenden. Hatıralarına sığınır bazen.. Ders alır bazen de ah keşke olmasaydı denilenlerden.. An/dır aslında yaşanılan. Ne geçmiş ne gelecek.. Varsan o an, nefes alabiliyorsan düşünmemek lazım aslında bir saniye sonrasını.. Tutunmak lazım hayata ve umutlara.. Geçmiş denilenlerin girdabında boğulmamak lazım..Zira biliniyor mu ne olunacağı hatta yaşanır olunacağı? Ve.. biliniyor mu yarının neler getireceğini... Saygı ve sevglierimle...
sera. tarafından 3/6/2010 11:09:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
Geçip giden zamanla SAVAŞMAK Geçmişe takılmak NİYE ???.. Geçip gitmiştir zaman. geçmişten geriye sadece acı hatıralar kalmıştır,ne yapsan silemezsin nafile Geleceğe de güvenle bakamazısn sana ne getirecek bilemezsin çünki takılmak nafile Şu an vardır sadece şu an,şu anı yaşayacaksın can özüm belkide yarın olmayacak... KISACIK AMA SORGULATAN DİZELERDİ.SELAMLAR.
Zamanı durdurmak Geriye döndürmek İMKANSIZ !!.. O halde Geçip giden zamanla SAVAŞMAK Geçmişe takılmak NİYE ???..
Hatırladığım kadarı ile bir haftadır yeni yüklemeniz yoktu.Şöyle mi dediniz hele bir yazayım varsın 5-6 mısra olsun ama can evlerinden vurayım.Çok güzeldi arkadaşım eline yüreğine sağlık.
Her gelecek, geçmişin kucağında boy verirden ondan. Garibin yapacağı bişey yok. Fırtınada gemiler limanlara çekilir, sonra daha çok eski kurt masalları söylenir ocak başında.
SAVAŞMAK
Geçmişe takılmak
NİYE ???. geleceğe demir atmak duyguların gizemini anlamak sözcüklerin değerini çözmek ibi