(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biziz Bir Arada Bulunan Kalpler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biziz Bir Arada Bulunan Kalpler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel kaleminize sağlık ama bi eleştirim var size =) okumaya başlıyorum şiirlerinizi. . .herşey harika.tam tadını alıyorum şiir bitiveriyor =) demek istediğim şu devamını bekliyo insan okadar güzel ki şiirleriniz okudukça okumak istiyorum =) tebrikler
elbetteki öyle. . .daha neler neler gelir bir devamını getirsek =) ama bir yerde bitirmek zorundayız işte . . .ben bu yüzden şiirlerimi uzun yazıyorum.okadar dolu olduğum zamanlarda şiir yazıyorum ki kağıtlar isyan ediyor yüzüme =) duruyorum en sonunda ve bitiyorum şiirimle bende =) tabiki okuyacaım favorimsiniz =)
Bana sorsan derim ki; bu şiir özünü bulmuş ama yarım kalmış.. Yarım bırakma,aslında yazdıkça yazılası sonu gelmeyecek bir şiirdir..Ama sen git gidebildiğin yere kadar,bırakma yarım.. Deste Dilette Saxbi heval..
sevgili dost,harika bir şiirdi..kutlarım..her ne kadar,paylaşım,dayanışma,saygı ve sevgi insanımız için bir imece haline gelmiş olsa da.. sevgim ve saygımla..
Biziz kafile kafile çoğalan yollar birbirini kucaklamak için çekinmeyen kollar
en çok bu kısmı beğendim..bence şiirin anlatmak istediği bu kısımda yer alıyor. ve enrique arkadaşıma katılıyorum..biraz aceleye gelmiş gibi..ki biliyorum ki bu biraz da sizin tarzınız..belki sizin için tam bir şiirdi..siz içerisinden alacağınızı aldınız..ama bu kadar güzel bir girişe yeterli gelmemiş sanırım gelişme ve sonucu.. ki kaleminizi biliyorum,yüreğinizin de daha engin yazabileceğini..affınıza sığınıyorum ve şunu da ilave etmek istiyorum hani bu kadarı bile keyifliydi..ben alacağımı aldım orada da bir sorun yok yüreğe sağlık
basit bir şair mi bilemem ama şiirlerinizi takip ettiğime göre yüreğe hitap eden bir şairsiniz..ki bir yerde hepimiz basit bir şairiz(özellikle kendim için bu) bu eleştiri de sizin kaleminizin enginliğini bildiğim içindir ;)
sevgiyi yudumlamak için bir arada bulunan kalpler yaşamı solumak için dağları mesken eden alpler biziz biz....................YORUMU ÇOK GÜZEL YÜREĞİN VAR OLSUN...ESEN KAL...