(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boşuna Değil Sana Sevgim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boşuna Değil Sana Sevgim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok hoş bir şiir . .fakat bunu söylemekte sakınca görmüyorum sevgili şairim. . .bitişi daha farklı olabilirmiydi acaba? sanki daha devamı varmış gibi şiirinizin.ama içerik harikaydı tebrikler.
çok güzel evet sana bu duygularım demek için salında insan nekeder çok bekliyor sevdigini gözlerinde sevdigi insanın gözlerinde onu görmeyi. gerçek sevgi nedir bilir misin şairim iki insanın birbirine seni seviyorum dedigi yerde aslında sevgi bitmiştir insanlar bunun farkında degil.sevgi birisini seni seviyorum dedigi zaman sana seviyorum demesidir ..bir sözü söylemek için dünyaları vermektir.... bence şiiriniz çok güzel olmuş can dostum ... ama kalbimde buruk bunu unutmayınız??????????
hani hafif bir meltem eser ta uzaklardan bir ney sesi gelir inceden inceye hani güvercin kanadında umutlar asılı durur göğün göğsünde gözlerinin büyüsü işte öylesi bir hal benimkisi hayal bilirim belkide bir rüya olsun varsın yüreğimde sevdan varya
Okuduğum şiir'lerinizde hep duru bir kalem olduğunuzu görüyorum. Net, anlaşılır, kişiyi yormayan samimi bir anlatım. Lakin darılmazsa şairimiz, bu şiirinizde vurgulamak adına olduğunu düşünsem de 'Demek' sözünün sürekliliğinin, tekrarının sıkca olmasının okurken gözümü rahatsız ettiğini demeden de geçemeyeceğim. Bu paylaşıma umarım kırılmazsınız?! Saygı ve sevgilerimle..
demek benden sana yönelik esen rüzgarlar dalgalanıyor demek senden bana titreşimler geliyor Çok etkileyiciydi dizeleriniz, yüreğinize sağlık, kutlarım. Saygılar sunarım.
"canım canından habire tat almak istiyor" İsteyen ulaşır , hem istekler karşılıklı olur mutlaka vardır karşılığı ama gizli kalıyor işte... "demek senden bana titreşimler geliyor" İşte bu titreşimdir seni ona yaklaştıran. İnkar etse de...