Şimdi Vakit ilerlerken sensiz İçimde bir bıçak acısı Sanki Yüzyıllar ötesine bırakıp gitmişsin gibi Sensizliğine ağlarım... Oysa Bilir ki yastığım yoksun, Bilir ki gözlüğüm yoksun, Bilir ki şu masa yoksun. Zaten sensizdim be can, Zaten yoktun ki. Seni ben var ettim, Dinlediğim şu türküde, Seyrettiğim şu filmde, Okuduğum bu şiirde. Hadi gel, Şaka yaptım de, Gitmedim de, Döndüm de ya da Soluğunu hissedeyim. Yok can, Yok... Sen uykuya saklayıp güzel ruhunu, Yastığının altına saklayıp ellerini, Gözyaşlarını ben sileyim diye beklersin sanki. Tek bir gece uyumasaydın, Kalsaydın, Ansaydım seni her gece O bir gece ile... ’Gitmeseydin N’olurdu’ şiirimi okusaydım sana, Ağlaşsaydık... Ah be yar, Hani Kurban edilirken kuzular, Çaresizce bakarlar ya gözlerine insanın... İyi ki görmedin gözlerimi, İyi ki yoksun, İyi ki ordasın. Hala balkonda, Hala elinde çayın, Gözün yıldızlarda Bakar mısın geleceğine... Can, ah can Hadi git yat, İkimiz için de uyu. Yarın yeni bir gün, Merhaba diyecek dünyaya, Kim bilir, Belki de bana.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZLİĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZLİĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaten sensizdim be can, Zaten yoktun ki. Seni ben var ettim, Dinlediğim şu türküde, Seyrettiğim şu filmde, Okuduğum bu şiirde. Hadi gel, Şaka yaptım de, Gitmedim de, Döndüm de ya da Soluğunu hissedeyim. .....................................inanmak isteriz hayallerimizdekinin bir gün çıkıp gelecek anına düşlerimizde saklarız adını..tebrikler özlem dolu şiirinize..
Içimde bin yalnizlik... Ne tarafa baksam sen. Diller vazgeçmis konusmaktan, Yoksun. Dudagimda senli ezgiler, Dokundugum tenimde sen -gözyasimda, -dilimde. Unutamiyorum! Sensizlikte kulaklarim agriyor, Sen diye sizlaniyor -duvarlarda hayalin... -kiyamam, sus diyor. Dayanamiyorum! Yoklugun -varligindaki özleme inat, -sokuyor beni -yerin bilmem ne kadar derinine... Gitmeseydin n'olurdu!
Ah be can hocam.Okundukça sözlerin gırtlakta düğüm düğüm düğümlendiği bir yürek sesi.Dahası bir çığlık.Yorum mu ne yazılabilir ki..Sözün bitip gözlerin sele dönerek devreye girmesidir işte.
Zaten yoktun ki.
Seni ben var ettim,
Dinlediğim şu türküde,
Seyrettiğim şu filmde,
Okuduğum bu şiirde.
Hadi gel,
Şaka yaptım de,
Gitmedim de,
Döndüm de ya da
Soluğunu hissedeyim.
.....................................inanmak isteriz hayallerimizdekinin bir gün çıkıp gelecek anına düşlerimizde saklarız adını..tebrikler özlem dolu şiirinize..