kalçası kırılan ihtiyar delikanlı babama ikizim alaattin ve ahmete canım abduşuma ve turan ertaşa -----------------------------------
sanki biri acımadan köklerimin anasına balta vuruyor durmadan en babasının çatını kırıyor uyutmadan ikizim tepetaklak eğesi kırık belide abduşumun komada kendisiyle tüm seveni de turanımın dev gibi babası da nüzülde bütün bu olanların sırrı nedir defter i ilahinde acılarımı büyük acılarla unutturma allahım emsiz devasız bırakma allahım.. sevdiklerime tüm kullarınla birlikte şifa eyle ey şafi allahım....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hüzün günüm mü bu gün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hüzün günüm mü bu gün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Amin diyorum dualarınıza Allah şifasını versin tüm hasta kardeşlerimize duyarlı vefalı yüreiğinize sağlık değerli dost yürek daimi başarı dileklerimle selam saygılar...
dileklerin kabul olur inşallah dostum. Allah acılardan, musıbetlerden korusun insanları. senin de hüzünlerin bir an önce son bulur inşallah. her şey gönlünce olsun. güzel bir paylaşındı, dizelerin. kutlarım. sağlıcakla kal.
evet sayın hocam. ata toprağında dün bunları yaşadık. rabbim daha beterlerini göstermesin. ATEŞ DÜŞTÜĞÜ YERİ YAKAR sabırlı metanetli ve her zamanki gibi akıllı olacağız. hepimize geçmiş olsun.