Vurdun erosun okuyla tam onikiden yar kalbim kaç kere delikdeşik ettin sakadata döndü bu da.... belli yetmedi hind misali hala dişlersin kalbim
nedir kinin nefretin bedeli bumudur...... bir anlık allahına sevmenin ..... .....şirretliğin kitabında iyiliği istemek insan olabilmenin..
...... bak çehren değişiyor yara bere içinde yazık döndün eskiye ayılmana az kaldı şarab lazım özüne ezdirmem artık sana iki kara üzümümü akıtmam senin için kanlı göz selimi ........ her kapı örtülecek çarpılarak yüzüne kıramplar girecek dizlerine sürünüp duracaksın söz verdiğim o ilk düne ........ o gün gelenedek umut etme boşuna devam et hiç durmadan tepe taklak koşuna hayat öğretir sana en büyük nimetini neymiş ateşle oynamak en büyük felaketin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
o ilk dün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
o ilk dün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o gün gelenedek umut etme boşuna devam et hiç durmadan tepe taklak koşuna hayat öğretsin sana en büyük nimetini neymiş ateşle oyunmak ne denli felaketmiş...
hayat çok şey öğretir sevgili şairim yeter ki ömür olsun...eden de bulur... yüreğine saglık. çokk güzeldi. saygılar.
Sözden anlamayana söz dinletmekten..
Yoranlar,yorduğuyla yorulur elbet,
Rabbim mahrum etmese sonunu görmekten"