(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.........SEN VARSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.........SEN VARSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Coşari der rüzgârım ol al beni Derin mavi deryalara sal beni İster kaldır ister yere çal beni Bilirim ki varda yokta sen varsın USTANIN ELİNDEN ÇIKMIŞ HARİKA DİZELER,TEBRİKLER.
4+4+3 Hece ölçüsündeki şiirinizi değerli buldum Güzel insan gönlünüze sağlık, İçi dolu, benim için büyük anlam ifade eden şiirinizi vede sizi tebrik ederim... BELGELİ...
Koy elini sol göğsümün üstüne Dinle de bak her bir tık da sen varsın Senle vardım ben yarımdan bütüne Doğru olan her mantık da sen varsın
Ses ver bana gönlümün bir tanesi Senle parlar gözlerimin haresi Üç yavrumun bir tanecik annesi Baş koyduğum her yastık da sen varsın
Sensin benim zemzem ile yunduğum Aşkın ile ateşlerde yandığım Helalinden sofralara sunduğum Ekmeğime her katık da sen varsın
Ayrık otu yetişmez bu tarladan Bed bereket doğar her bir damladan El açarak ihsanı bol Mevla’dan İstediğim her bir hakta sen varsın
Coşari der rüzgârım ol al beni Derin mavi deryalara sal beni İster kaldır ister yere çal beni Bilirim ki varda yokta sen varsın
***Evlilik, İyi günde kötü günde, üzüntüyü sevinci, varlığı yokluğu, her şeyi birlikte paylaşmak anlaşması değil midir? Oyunbozancılık yapmadan ahdine sadık kalan tüm eşlere her türlü övgü, saygı ve sevgi layıktır. Bir eşe verilebilecek en güzel hediye olan bu güzel şiirinizden dolayı sizi kutlarım. Tüm eşlere saygılarımla...
ibrahim ustam ,şiir tadında saygılarımla sözün bittiği yerdeyim ne güzel ""Sensin benim zemzem ile yunduğum Aşkın ile ateşlerde yandığım Helalinden sofralara sunduğum Ekmeğime her katık da sen varsın ""
ustam yüreğine saglık kaleminiz kavi olsun simav dan bir kez daha selamlar vede saygılar