(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gecem... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gecem... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
işte yine kalitesi buram buram kokan Eser arkadaşımın sayfasındayım.. öylesine girlmeyen girildiğinde iyi ki bu kalem var denen nadir sayfalardan biridir her zaman. ateta öylesine yazıyormuş gibi yapar ama anlayana çok şey anlatır.. çok okumanın ve edebiyatı edebiyat niteliğinde aktarmanın bir simgesidir Eser Aslanlı.. doyumsuz kaleminiz hiç susmasın arkadaşım. sevgimle.
Beni onurlandırdınız...Kelimeler de çok ender tıkanırım ama şu an ne diyeceğimi bilemiyorum. Nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Sizin beni anladığınıza inanıyorum...
Aşk hiç gitmiyor çünki rüzgar gibi hayalini sarmış,yıldızlardan sevgiler toplamış, Hemde bu şiir güzel bir rüyaya dalmış...İşte ben uzattım şiirini....Fakat senin bu şiir kısa ama güzeldi,kutlarım.
Yeminle söylerim ki çözemedim. Yeni uyandım. Belki de kafam basmıyor. Senin kaleminden boş söz çıkmaz. Gizemli bir şeyler olmalı. Şair başkalarının hallerini yazdığı gibi kendi özelini yada iç dünyasını da sırlı teşhir edebilir. Bir cümleye bin mana yükler.
Ömrünü, hayallerini ve umutlarını ikiye bölene yazılmış olabilir. Üç defa okudum. Bir kaç şekilde düşündüm. Bu şiirin derinliğini kavrayamadım. Basit bir rüya aktarımı olmadığına eminim o kadar.
gecem ikiye bölündü bir yarısı senin erkenin de geliyorsun diğer yarısına benim diyor uyku diyor ama… gelemiyor çünkü sen hiç gitmiyorsun… … AZ VE ÖZ GÜZEL SÖZLER YAZAN YÜREĞİ KUTLARIM SELAMLAR SAYGILAR ŞEN VE ESEN KALIN,,,