(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Klasik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Klasik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
1) " ,aralanmış dudaklarından...."-> mısralar virgülle başlamaz. 2) "-Sadece gözlerine bakacağım bugün -......süzüleceğim bu gün içine"->eğer bir yerde bugünü bitişik yazarsınız,yoksa estetik görünüm zedelenir.ayrıca ayrı yazmanın ayrı bir anlamı vardır bitişikten bağımsız,fakat burda o anlma da görünmüyor. 3) 6'ncı dizenin sonu 2 virgülle bitmiş. 4)şiirin son mısrasında bazı sözcükler büyük yazılmış.
eleştiriye,dahası detaya önem verdiğiniz için yazdım bu yorumu.daha güzel şiirlere
şiirir r yazdıktan sonra düzenlememyi düşünüyordum zaten ,, ama silinmesin diye kaydedip sonra düzenlerim diye düşündüm ,, ama hemen yakalamışşsınız ,,
2) "-Sadece gözlerine bakacağım bugün
-......süzüleceğim bu gün içine"->eğer bir yerde bugünü bitişik yazarsınız,yoksa estetik görünüm zedelenir.ayrıca ayrı yazmanın ayrı bir anlamı vardır bitişikten bağımsız,fakat burda o anlma da görünmüyor.
3) 6'ncı dizenin sonu 2 virgülle bitmiş.
4)şiirin son mısrasında bazı sözcükler büyük yazılmış.
eleştiriye,dahası detaya önem verdiğiniz için yazdım bu yorumu.daha güzel şiirlere