Kararlıyım Senin adına Bugün adına Sevdan adına Bir şiir yazmayacağım bugün İnadına dercesine Bütün sevda sözcüklerini hapsettim ve ırak ettim kalemimden Çünkü Senin sevdan birgüne indirgenmeyecek kadar değerli Sen bir ana sığmayacak kadar heryerdesin Ve Seni her ana yazıyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bugün seni yazmayacağım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bugün seni yazmayacağım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugün sevgiliyi yazmiyoruz satirlara Cünkü, yasadikca yaziliyor yürekteki sayfalara.. Yazmiyorum derken, sana inat yazmiyorum demiyor sair, Bugün yazmiyorum ama hergün yaziliyorsun yüregimin her kösesine..
Kararlıyım Senin adına Bugün adına Sevdan adına Bir şiir yazmayacağım bugün İnadına dercesine Bütün sevda sözcüklerini hapsettim ve ırak ettim kalemimden Çünkü Senin sevdan birgüne indirgenmeyecek kadar değerli Sen bir ana sığmayacak kadar heryerdesin Ve Seni her ana yazıyorum...
bu denli sevginiz haritanız olsun..şiirinizle kutlarım..yüreğiniz sevgi..kaleminiz daim olsun
Iste bunu becerebilmek, yoklugunda yüreginde sevgini yasayabilmek büyük bir marifet... Ben hep hasretime yenik geldim, yüregimde büyüdükce o sevgi, yoklugunu o gücle hissettim.
Kararlıyım Senin adına Bugün adına Sevdan adına Bir şiir yazmayacağım bugün İnadına dercesine Bütün sevda sözcüklerini hapsettim ve ırak ettim kalemimden Çünkü Senin sevdan birgüne indirgenmeyecek kadar değerli Sen bir ana sığmayacak kadar heryerdesin Ve Seni her ana yazıyorum...
ÇOK ÇOK GÜZELDİ DİZELER...TEBRİK EDİYORUM...SELAM VE SAYGILARIMLA
Bugün sevgiliyi yazmiyoruz satirlara
Cünkü, yasadikca yaziliyor yürekteki sayfalara..
Yazmiyorum derken, sana inat yazmiyorum demiyor sair,
Bugün yazmiyorum ama hergün yaziliyorsun yüregimin her kösesine..
Kisa ama öz bir siirdi
Kutluyorum