(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Gidersen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Gidersen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Filizz,Edebi değerini bir tarafa bırakalım; her şiir sahibinin çok değerli bir çocuğudur. Renkleri, dilleri, dinleri, halleri ne olursa olsun bütün çocuklar saftır, değerlidir ve çok güzeldir. Elbette sizin şiiriniz (çocuğunuz) bizler için değerlidir ve olumlu yorum alacaktır. Yeter ki insani değerlere aykırı olmasın. Yeni eserlerinizi bekliyor, başarılar diliyorum. Sevgi ve saygılarımla..
her zaman öyle sanırız güneş doğmaz çiçekler açmaz,kuşlar ötmez sanırız ertesi sabaha uyandığımızda dünya yine dönüyor olur ve biz hala yaşamağa devam ederiz kimseler ayrılıklardan ölmez... o sanımız çocukluğumuzdan kalma yalancı bir masal başka nasıl kandırırdık kendimizi tesellimizdi o masal biz uydurmuştuk yıllar sonra anladık... içten bir şiirdi yüreğinize sağlık.
SEN GİDERSEN NE OLUR BİLİYORMUSUN... BU SENİN KAYBIN OLUR SEN GİDERSEN NE OLUR BİLİYORMUSUN AĞLAYAN SEN OLURSUN SEN GİDERSEN NE OLUR BİLİYORMUSUN GERİ DÖNÜŞ KÖPRÜLERİNİ DİNAMİTLERİM SEN GİDERSEN NE OLUR BİLİYORMUSUN BEN HALA SENİ SEVERİM
Sen gidersen ölürüm demişin, haklısın sevgi için ölür nasıl yaşamak için doğuyorsa insan. yüreğinizi ve mu muhteşem anlatımınızı canı gönülden kutluyorum saygılar, Ozan KOMAN