(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FARKI FARKETMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FARKI FARKETMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harikasın canım rabbim daima KUR'ANI gören ona itaat eden sevdiği kullarından eylesin bu dünya boş ve yalan sevda aşk diye gezip dolaşmak yalan....rabbimi sevmek ona inanmak iyi kulu olmak en güzeli kutlarım kalemini sevgilerimle....
bakan göze değil hakikatı gören göze ihtiyacımız var. kuran bir hakikat kitabıdır. kalbler yalnızca allahın zikriyle mumain olur.. ayna yalan söylemez çirkin güzel ne ise onu yansıtır. çirkinlik diye bir şey yoktur aslında bizim verdiimiz birtakım değerlerdir. ama şu bi gerçekki ayna ruhu(maneviatı) yada bir başka deyişle kimlik kişiliği yansıtmaz...
dünya güneş olduğu müddetçe aydınlıktır güneş(kuran) olmadığı zaman karanlıktır....
saygılar selamlar herşey gönlünüzce olsun .... biraz felsefe gibi oldu....
bakan göze değil hakikatı gören göze ihtiyacımız var. kuran bir hakikat kitabıdır. kalbler yalnızca allahın zikriyle mumain olur.. aeo ...saygılar selamlar...
**** Nereye baktığın değil, baktığın yerde neyi gördüğün önemli. Yani "Bakar kör" olmamak. Birkaç cümlecikle ne çok şeyler anlatmışsınız. Yürekten kutlarım sizi.
yüreğine sağlik önemli olan farketmeki zaten
saygı ve sevgilerimle