Güller ne güzeldi gezdiğin bağda Yem yeşildi her taraf oysaki şimdi; Şimdi; Bulutlar çöktü üstüne bağlarının Damlalar buluta,bulut çaya küstü Bülbülün kanadı kırık, dili laldır Gül bülbüle,bülbülde gül dalına küstü Alev alev yangınlardadır şehrin Ay geceye, geceyıldızlara küstü Köprüler geçit vermiyor yakalarına Irmaklar suyuna, sular balıklara küstü Güneş gündüze, gündüzde bana, bende güne küstüm Öldüm ben yar… yar ben öldüm …
Nasıldır bilir misin bahçemde hallerin? Gazel atmış gül bahçesi her yanım Kış uğramış mezar taşları gibiyim Havan dan eser yok Kargalar tünedi serçelerimin yerine Öldüm ben yar… yar ben öldüm …
Gökyüzünü maviler sevmiyor bir daha Kelebekler dönmüyor ışığında güneşin Bulutlar ağlamıyor çiçeklerin üstüne Düşmüyor ışığında gölgelerim yere Aynalar göstermiyor bende seni Öldüm ben yar… yar ben öldüm …
Aşinayım hasretlerin eline Çılgın volkanlar gibi dağımı delmekteyim Bir avuç karanfilim kaldı ellerimde Gönül eline bırakacağım hayallerimde Gözlerimi semaya diktim bekliyorum Rahmetlerden bana düşecek gölgeler Öldüm ben yar… yar ben öldüm …
Bilmem yar kaç asır geçti günlerden Sokağımda tünedi baykuşlar Yol vermiyor bir daha çakıl taşları Ulaşmak istiyorum maviçiçeklere Bırakmıyor gözlerimde karalar seni Çekiyorum… çekiyorum taa içime Bir nefes sıhhat için gülüme yar Öldüm ben yar… yar ben öldüm …
Şimdi tüm şarkılar durdu, çalmıyor taş plaklar… Okşamıyor sıcaklığın, derin çukurumda yaralar Vermiyor figanıma dümdüz yollar Artık açar mı yeniden şafaklar bilmiyorum Yar öteleme beni gittiğin yerlerden Zincirlerimi kıramadım, kopmuyor bağım Öldüm ben yar… yar ben öldüm …
Yaşamak nedir , hangi hikayenin devamı? Biliyor musun sevgili? Çıkış hangi yöne,varış nereye? Yarlığına yar düşen yanımda kaldım Dokundum her bir hüznün üstüne Bir rüzgar yeli gibi estim Hicrana yattım, şimdi uzletlerdeyim Arama sevgili; boş yere beni arama Ben burada değil, çok uzaklardayım kim bilir; belki çoktan oralardayım Öldüm ben yar… yar ben öldüm ben…
Sen varsın yada yoksun hangi haldesin Bilemem Bildiğim tek şey Bil ki; Yar şimdi seninle yanmaktayım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öldüm Yar… Yar Öldüm Ben şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öldüm Yar… Yar Öldüm Ben şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşamak nedir , hangi hikayenin devamı? Biliyor musun sevgili? Çıkış hangi yöne,varış nereye? Yarlığına yar düşen yanımda kaldım Dokundum her bir hüznün üstüne Bir rüzgar yeli gibi estim Hicrana yattım, şimdi uzletlerdeyim Arama sevgili; boş yere beni arama Ben burada değil, çok uzaklardayım kim bilir; belki çoktan oralardayım Öldüm ben yar… yar ben öldüm ben…
Sen varsın yada yoksun hangi haldesin Bilemem Bildiğim tek şey Bil ki; Yar şimdi seninle yanmaktayım
HASRETİN VERDİĞİ ACIYI ÖLÜMLE EŞ TUTAN YÜREĞİN HÜZÜN YÜKLÜ HASRET DOLU ÜZGÜN DİZELERİ,ÇOK GÜZEL ANLATIM CANDAN TEBRİK EDİYORUM DEĞERLİ DOST YÜREK BAŞARILARINIZN DEVAMINI DİLİYORUM.SELAM SAYGIMLA..
Bilmem yar kaç asır geçti günlerden Sokağımda tünedi baykuşlar Yol vermiyor bir daha çakıl taşları Ulaşmak istiyorum mavi çiçeklere Bırakmıyor gözlerimde karalar seni Çekiyorum… çekiyorum taa içime Bir nefes sıhhat için gülüme yar Öldüm ben yar… yar ben öldüm ….........çok güzeldi. yüreğine saglık. selam ve saygılar.
Yaşamak nedir , hangi hikayenin devamı? .... Yaşamak yaradılış hikayesinin devamıdır dost bilirsin. Ve bu hikayede en iyi yerde sevgi durur. Bulmuşsan ne mutlu bulamamışsan yaşaman bile beyhudedir. Ve evet sevmek için yanmak gerek, yanmak için sevmek. Bir biri ile bağlı ikiside.Sevmemişsen yanmamışındır.Yanmamışsan sevmiş sayılmazsın. Yüzeyseldir duyguların. Yan ki sevgin ortaya çıksın. Tebrikler dostum.
Yaşamak nedir , hangi hikayenin devamı?
Biliyor musun sevgili?
Çıkış hangi yöne,varış nereye?
Yarlığına yar düşen yanımda kaldım
Dokundum her bir hüznün üstüne
Bir rüzgar yeli gibi estim
Hicrana yattım, şimdi uzletlerdeyim
Arama sevgili; boş yere beni arama
Ben burada değil, çok uzaklardayım
kim bilir; belki çoktan oralardayım
Öldüm ben yar… yar ben öldüm ben…
Sen varsın yada yoksun hangi haldesin
Bilemem
Bildiğim tek şey
Bil ki;
Yar şimdi seninle yanmaktayım
HASRETİN VERDİĞİ ACIYI ÖLÜMLE EŞ TUTAN YÜREĞİN HÜZÜN YÜKLÜ HASRET DOLU ÜZGÜN DİZELERİ,ÇOK GÜZEL ANLATIM CANDAN TEBRİK EDİYORUM DEĞERLİ DOST YÜREK BAŞARILARINIZN DEVAMINI DİLİYORUM.SELAM SAYGIMLA..