(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İBİBİKLER KAÇ KEZ ÖTTÜ SAYMADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İBİBİKLER KAÇ KEZ ÖTTÜ SAYMADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayıramadım birbirinden bu çok güzel mükemmel dizeleri,hasret kokuyor sevda kokuyor dahada önemlisi yürek yakıyor.candan tebrik ediyorum değerli kardeşim yüreğine kalemine sağlık.selam saygımla....
Firar etmiş yüreğimi yoklarken, Gözyaşımı damla damla eklerken. Özlem yüklü bulutları beklerken, İbibikler kaç kez öttü saymadım.
Acılara yâren olup yedenim, Gelmez olmuş bin cefâlar edenim. Baharı beklerken yorgun bedenim, İbibikler kaç kez öttü saymadım.
Şiiriniz içerdiği duygular ve şekil olarak çok güzel. Fon resmi dikkatimi çekti.Çocukluğumda babam hakari de görev yaparken. Annemin de bu kıyafetle çekilmiş poşulu bir remi vardı. Çok duygulandım.Eskilere götürdünüz. Duyarlı yüreğinize selamlar
Muhteşem !..Şarkı tadında dizeler.Kaleminiz hiç susmasın efendim.Saygılarımla.
İbibikler kaç kez öttü saymadım. Vefasızı beklemeye doymadım. Yüreğime bir başkasın koymadım. İbibikler dinleniverin gayri. Su içerek demleniverin gayri.