Efendim, gel rüyama, sil aşkınla akan gözyaşlarımı, Okşa ne olur, hasretin hicranıyla dağılan saçlarımı, Efendim demeye yüzüm yok, bilirim ben suçlarımı, Şefaatkan-ı sın, Ya Resul Allah, Canımın canısın ya habiballah.
Yanar canım, tüter aşkı hicranın, serimde tude, tude, Sana olan hasretimdir, dilimden dökülen her kaside, Sensin varlık içre, Rabden bize ihsan, hediye-i nadide, Şefaatkan-ı sın, Ya Resul Allah, Canımın canısın ya habiballah.
Ümmetin olan şeref sudur olur, dü cihan içre, Aşkı muhabbetin, dermandır, bil cümle derde, Husumet, adavet, yok olur, adın anılan yerde, Şefaatkan-ı sın, Ya Resul Allah, Canımın canısın ya habiballah.
Kabrime teşrif et, yalnız bırakma, ne olur beni, Haşirde hesapta, görmek isterim, yanımda seni, Günahlarımın ateşi, sarmadan, şol bedenimi, Şefaat kıl bana Ya resulallah, imdat eyle bana Ya Habiballah.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEFAAT KAN-I şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEFAAT KAN-I şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok uzun zaman oldu ve şiirlerinizi okuyamadım kusura bakmayınız ama ben yokken maşalah çok güzel şiirler yazmışsınız tebrik ederim başarılar dilerim kaleminiz de kelamınızda hiç tükenmesi inş selamlar saygılar efendim
Efendim, gel rüyama, sil aşkınla akan gözyaşlarımı, Okşa ne olur, hasretin hicranıyla dağılan saçlarımı, Efendim demeye yüzüm yok, bilirim ben suçlarımı, Şefaatkan-ı sın, Ya Resul Allah, Canımın canısın ya habiballah.
Suçlarımızı bilip,canı gönülden tövbe edersek, inşallah RABBİM af edicidir,af eder. Tövbelerimizin ve dualarımızın kabul olması dileği ile... Çok güzel bir dua.Sevgi ve saygı ile.Sevgi
Kabrime teşrif et, yalnız bırakma, ne olur beni, Haşirde hesapta, görmek isterim, yanımda seni, Günahlarımın ateşi, sarmadan, şol bedenimi, Şefaat kıl bana Ya resulallah, imdat eyle bana Ya Habiballah.
Rabbim bu güzel duanızı kabul eder inşa-Allah. Şiirniz aşkın en saflaşmış halinin içtenlik dolu dışa vurumu hocam. Tebrik ediyorum. Selâm ve sevgiyle...
kaleminiz de kelamınızda hiç tükenmesi inş
selamlar saygılar efendim