Dinin temeli sıdktır, kabul etmez yalanı, Yalancının tek farkı, sırtında yok palanı, Çıksa mezat yerine, bulunmaz ki alanı, Adi çirkin bir miras, arkasından kalanı,
Yalan çok iğrenç bir şey, ondan uzak durmalı, Doğruluk ile onu, diyar, diyar kovmalı, Yalan kime yar olmuş, tarihlerden sormalı, Yalandan uzak dünya, çok çalışıp kurmalı,
Sirattan dökülecek, yalancılar gayyaya, Yalanla kurtulurum, diye düşme sevdaya, Dürüstler uçup geçer, yalancı kalır yaya, Hakikat hal faş olur, dalma sakın rüyaya.
Dürüstlük zor olsa da, o faydalı olandır, Bize Adem’den miras, emaneten kalandır, Makbul insan odur ki, yalandan arınandır, Sıdk Peygamber sıfatı, baş yalancı şeytandır.
Dürüst ile yalancı, fark edilir her yerde, Ayrılacak ki onlar, hesap günü haşirde, Doğrular cennettedir, yalancılar sakarde, Sakın ha Ey Müslüman, düşme devasız derde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalan!!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalan!!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sirattan dökülecek, yalancılar gayyaya, Yalanla kurtulurum, diye düşme sevdaya, Dürüstler uçup geçer, yalancı kalır yaya, Hakikat hal faş olur, dalma sakın rüyaya. YÜREĞİN VAR OLSUN DOST ELLEREN SAĞLIK...ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN...
Dürüst ile yalancı, fark edilir her yerde, Ayrılacak ki onlar, hesap günü haşirde, Doğrular cennettedir, yalancılar sakarde, Sakın ha Ey Müslüman, düşme devasız derde Ders alınacak sözler sayfanıza saygılarımı bırakıyorum.
Yalanla kurtulurum, diye düşme sevdaya,
Dürüstler uçup geçer, yalancı kalır yaya,
Hakikat hal faş olur, dalma sakın rüyaya.
YÜREĞİN VAR OLSUN DOST ELLEREN SAĞLIK...ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN...