(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİCE AŞIK GÖRDÜ SUVERMEZ KÖYÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİCE AŞIK GÖRDÜ SUVERMEZ KÖYÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" Kaç kere sabahladın camın önünde O' dur diye baktın gelen geçene Bir kere değsin diye gözlerin gözlerine , Ne acılar çektirdin Suvermez köyüne... " Sumru 'dan ...
Değerli kardeşimin engin yüreğine bin can ile teşekkürler.Mani tadında türkü tadında sazın tellerinde dinledim sanki mısralarını.Varolasın değerli kardeşim.
Seyrekbasan derler öz adı Nuri, Sırdaşı olmuştu Kezi’nin Hayri. Yanından ayrılmaz garip Niyazi Nice aşık gördü Suvermez köyü.
Averen’e verdi eski yarini, Unutmak kolay mı Binnaz gelini. Huriye yurt tutmuş Yunnak elini, Nice aşık gördü Suvermez köyü.
Gardiyan Kamil de türkü yakıyor, Yürekten sevdiği camdan bakıyor. Gönül sevmiş bir güzele akıyor, Nice aşık gördü Suvermez köyü. çoğu göç etmiş eskileri sevdalarıyla anlatmışsın.Bizim köyümüzde birbirine sevdalı olanlar karşılıklı türkülerle seslenirmiş birbirine. yaylada, tarlada, düğünde, dernekte. kimsede sevdasından utanmazmış ta o yıllarda bile. sevdalılar sevdiğine sitemini, sevgisini, oracıkta, aklına gelen beyitlerle, hemde ne beyitler döküverirlermiş bir çırpıda. onun içindir ki bizim memleketimiz türküler diyarı, ağıtlar diyarı, şimdilerde şiirler diyarı oldu sizlerin sayesinde. kutluyorum ve esn kal diyorum abi.
Yârimin efkârı beni yakıyo.
Gül sineler burcu burcu kokuyo
Nice aşık gördü Suvermez köyü.
Musalla taşını mesken mi tuttun,
gözlerimde yaş goymayıp guruttun.
Ellere varıp da beni unuttun.
Nice aşık gördü Suvermez köyü.
Usta kalemden yine harika türkü tadında dizeler şiirin her tarzını ustaca yazan kardeşimin kalemini yüreğini candan tebrik ediyorum.başarılarının devamı dileklerimle selam saygılar...