Eğer beni unuttuysan Artık beni sevmiyorsan Farzet ki Ben de seni unutmuşumdur Artık ben de Seni sevmiyorumdur Böyle düşün ne olur Yeter ki hiç üzülme.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Farzet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Farzet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eğer beni unuttuysan Artık beni sevmiyorsan Farzet ki Ben de seni unutmuşumdur Artık ben de Seni sevmiyorumdur Böyle düşün ne olur Yeter ki hiç üzülme.
ÇOK ASİL BİR YÜREKTEN ANCAK BÖYLE DİZELER ÇIKAR ,SEVDİĞİNİZ ACI ÇEKMEMESİ İÇİN KENİSİN İNİDE SEVMEDİĞİNE İNANMASINI İSTİYOR OYSA O YÜREK HALA SEVİLENDE.YİNE ÇOK ANLAMLI KISA VE ÖZ DİZELER YÜREĞİNİZE SAĞLIK SEVGİLİ ŞAİREM.SELAM SEVGİMLE...
Farzet Çocuklarımız olmuş dört beştane Hepsinin adını ümit koymuşuz Farzetki Çamaşır yıkamaktan bozulmuş Caaanım makine Farzet bir sinemaya gitmişiz Yağmurların altından geçerken sen zatürre olmuşsun. Farzet ki ellerime doğmuşsun Farzedemezssinki...
İç sesinizin çok farklı olabileceğini tahmin ediyorum.Çoğu zaman dilimizin zikrettiğini yüreğimiz yalanlar.Bu dizelerde de ben böyle bir duyguyu hissettim. Tebrikler...güzeldi çok...Selam ve dua ile...
Eğer beni unuttuysan Artık beni sevmiyorsan Farzet ki Ben de seni unutmuşumdur Artık ben de Seni sevmiyorumdur Böyle düşün ne olur Yeter ki hiç üzülme.
Eğer beni unuttuysan
Artık beni sevmiyorsan
Farzet ki
Ben de seni unutmuşumdur
Artık ben de
Seni sevmiyorumdur
Böyle düşün ne olur
Yeter ki hiç üzülme.
ÇOK ASİL BİR YÜREKTEN ANCAK BÖYLE DİZELER ÇIKAR ,SEVDİĞİNİZ ACI ÇEKMEMESİ İÇİN KENİSİN İNİDE SEVMEDİĞİNE İNANMASINI İSTİYOR OYSA O YÜREK HALA SEVİLENDE.YİNE ÇOK ANLAMLI KISA VE ÖZ DİZELER YÜREĞİNİZE SAĞLIK SEVGİLİ ŞAİREM.SELAM SEVGİMLE...