(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAFESTEKİ ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAFESTEKİ ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli genç şair merakını gidermek istedim.Bu sitede binlerce şair var, şiire yeni başlayanlar kalfalık dönemini yaşayanlar ustalar ve daha olgun şairlerimiz biz burada şiire yıllarını vermiş ve şiir yollarında ömür tüketmiş şairlerimizden bir şeyler söyleyelim.Şiirler hatasız olmaz hatalarda zaman içersinde azalır.Biz attığımız meillerde her şairin şiirinde eksik ve kusur arasak bu meil sayfaları o yazıları almaz atılan meillerde kasıt olmadığı müddetçe meil başımızın tacıdır.Kafiyeli şiir kafiyesiz şiir serbest şiir ve sair diye bir ayrırımım olmaz bence edebiyat bir güzelliktir serbest yaz hece yaz güzel olduktan sonra zevkle okurum.Öğrenmek istediğin konuya gelince şiirlerin akıcı olması için bazen kafiyelere takı yaparız mesela gül, güller gibi buradaki esas kafiye güldür.Takı şiiri zenginleştirir akıcı yapar ve yerine görede hece sayısına uyar bunu kusur sayanlara şaşarım.Böyle şairlerin şiirini okuyun aynı şeyleri kendilerinin daha çok yaptıklarını görürsün.Nitekim bizim saz şairide öyle o gerekli cevabı almıştır.Bu sitenin özelliğine bakarsan ben dahil bütün olgun şair arkadaşlarımız kırıcılıktan ziyade yapıcı olmaya çalışıyoruz şiiri sevdirmeye çalışıyoruz. Bizimde gençlik yıllarımızda keşke böyle siteler olsaydı şiirin gelişmesine şairlerin gelişmesine hizmet veren değerli siteler, siz bu bakımdan şanslı sayılırsınız her şeyden önemli olan şey gönül kırmamaktır pirler sofrasından bade içenler gönül kırmaz.Gönül kırmayanda gönlünü kırdırmaz genç şaire sevgi ve saygılarımla.Kedi eremediği ciğere mundar der. Türkmendağlı.
Değerli genç şair(BEN GENÇ BİRİSİ DEĞİLİM. SİZİNLE AKRANIM. BENİ GENÇ HİSSETMENİZE SEVİNDİM) merakını gidermek istedim.Bu sitede binlerce şair var, şiire yeni başlayanlar kalfalık dönemini yaşayanlar ustalar ve daha olgun şairlerimiz biz burada şiire yıllarını vermiş ve şiir yollarında ömür tüketmiş şairlerimizden bir şeyler söyleyelim.Şiirler hatasız olmaz hatalarda zaman içersinde azalır.Biz attığımız meillerde her şairin şiirinde eksik ve kusur arasak bu meil sayfaları o yazıları almaz atılan meillerde kasıt olmadığı müddetçe meil başımızın tacıdır( ELBETTE ÖYLEDİR).Kafiyeli şiir kafiyesiz şiir serbest şiir ve sair diye bir ayrırımım olmaz( BU YAZDIKLARINIZ BİRER AYRIM DEĞİL SINIFLAMADIR) bence edebiyat bir güzelliktir(ELBETTE ÖYLEDİR) serbest yaz hece yaz güzel olduktan sonra zevkle okurum(OKUYABİLMENİZ SİZİN ERDEMİNİZ. BEN DE OKURUM AMA UZMANI OLMADIĞIM KONUDA YAZMAMAYA ÖZEN GÖSTERİRİM) .Öğrenmek istediğin konuya gelince şiirlerin akıcı olması için bazen kafiyelere takı yaparız mesela gül, güller gibi buradaki esas kafiye güldür.Takı şiiri zenginleştirir akıcı yapar ve yerine görede hece sayısına uyar bunu kusur sayanlara şaşarım(BU BİR KUSUR DEĞİLDİR KALDI Kİ GELENEKSEL ŞİİRİMİZDE DE BOLCA KULLANILMIŞTIR.).Böyle şairlerin şiirini okuyun aynı şeyleri kendilerinin daha çok yaptıklarını görürsün.Nitekim bizim saz şairide öyle o gerekli cevabı almıştır. Bu sitenin özelliğine bakarsan ben dahil bütün olgun şair arkadaşlarımız kırıcılıktan ziyade yapıcı olmaya çalışıyoruz şiiri sevdirmeye çalışıyoruz.(BU DURUM İÇİN GENÇLER SİZE TEŞEKKÜR BORÇLU) Bizimde gençlik yıllarımızda keşke böyle siteler olsaydı şiirin gelişmesine şairlerin gelişmesine hizmet veren değerli siteler, (SİTELER YOKTU. İSTEYEREK VE DAHA FARKLI EMEKLER VEREREK BİLGİYE GÜZELLİĞE ULAŞMAYA ÇALIŞTIK.) siz bu bakımdan şanslı sayılırsınız her şeyden önemli olan şey gönül kırmamaktır(GÖNLÜNÜZÜ MÜ KIRDIM. ANLAYAMADIM) pirler sofrasından bade içenler gönül kırmaz.(İÇMEYEN DE KIRMAZ. gÖNÜL NİYE KIRALIM Kİ?) Gönül kırmayanda gönlünü kırdırmaz (BEN DE GÖNLÜMÜ KIRDIRMAM) genç(????) şaire sevgi ve saygılarımla. Kedi eremediği ciğere mundar der.(hANGİ CİĞERE EREMEDİĞİMİ DA HALA BİLEMEDİM. nE CİĞERLE İŞİM OLUR NE DE BOŞ İŞLERLE..
BENİM ANIMSADIĞIM SİZİN BİR ŞİİRNİZDE KAFİYE YOK DENMİŞTİ Kİ BU ŞİİRDE DE KAFİYE VARDI VE BEN DE BİR İKİ SORU SORDUM O ELEŞTİRİYİ YAPANA. ŞİMDİ BU MESAJINIZDAN NE ANLAMALIYIM. SAYGILARIMLA.
Senin gönlün fütursuzdur. Döner dolaşır gelir gene seni bulur. Benimkisi bana kuracağı tuzaklar için Dövünür durur. .... Hercai bir gönül o zaman sizinkisi. Bazen melek bazen Şeytan misali.Melekken mesele yok.Şeytanken tuzak çok. İşiniz zor. Dilerim kurtulursunuz tuzaklarından.
ustalar ve daha olgun şairlerimiz biz burada şiire yıllarını vermiş ve şiir yollarında ömür tüketmiş şairlerimizden bir şeyler söyleyelim.Şiirler hatasız olmaz hatalarda zaman içersinde azalır.Biz attığımız meillerde her şairin şiirinde eksik ve kusur arasak bu meil sayfaları o yazıları almaz atılan meillerde kasıt olmadığı müddetçe meil başımızın tacıdır.Kafiyeli şiir kafiyesiz şiir serbest şiir ve sair diye bir ayrırımım olmaz bence edebiyat bir güzelliktir serbest yaz hece yaz güzel olduktan sonra zevkle okurum.Öğrenmek istediğin konuya gelince şiirlerin akıcı olması için bazen kafiyelere takı yaparız mesela gül, güller gibi buradaki esas kafiye güldür.Takı şiiri zenginleştirir akıcı yapar ve yerine görede hece sayısına uyar bunu kusur sayanlara şaşarım.Böyle şairlerin şiirini okuyun aynı şeyleri kendilerinin daha çok yaptıklarını görürsün.Nitekim bizim saz şairide öyle o gerekli cevabı almıştır.Bu sitenin özelliğine bakarsan ben dahil bütün olgun şair arkadaşlarımız kırıcılıktan ziyade yapıcı olmaya çalışıyoruz şiiri sevdirmeye çalışıyoruz.
Bizimde gençlik yıllarımızda keşke böyle siteler olsaydı şiirin gelişmesine şairlerin gelişmesine hizmet veren değerli siteler,
siz bu bakımdan şanslı sayılırsınız her şeyden önemli olan şey gönül kırmamaktır pirler sofrasından bade içenler gönül kırmaz.Gönül kırmayanda gönlünü kırdırmaz genç şaire sevgi ve saygılarımla.Kedi eremediği ciğere mundar der.
Türkmendağlı.